Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

هیوندای i20 WRC در نمایشگاه فرانکفورت نمایان شد

بار دیگر نوبت به هیوندای رسیده است تا محصول جدید خود را که هیوندای i20 WRC نام دارد و مخصوص دور مسابقات رالی قهرمانی جهان (WRC) است، در نمایشگاه فرانکفورت 2015 به نمایش بگذارد. این اتومبیل مخصوص مسابقه در حقیقت نوعی هیوندای i20 نسل دوم تیون شده است که خودروساز کره‌ای محوریت اصلی خود را برای ساخت i20 WRC این‌چنین بیان کرده است:

عملکرد بهتر و مهندسی شایسته برای پدید آوردن اتومبیلی عالی

2016_hyundai_i20_WRC_five-door_02-هیوندای-رالی قهرمانی جهان (1)
Hyundai i20 WRC

i20 WRC جدید تضمین می‌دهد تا توزیع وزن بهتری داشته باشد، قدرت بیشتری در اختیار راننده قرار دهد و با بدنه جدید خود موجب افزایش آئرودینامیک می‌شود. هیوندای می‌گوید این اتومبیل را در نیمه سال جاری در مسابقات استفاده می‌کند. هرچند فعلا در حال گذراندن مراحل تست موتور و چیزهایی که به‌طورکلی به i20 WRC اضافه شده است، قرار دارد. هیوندای قصد دارد تا این اتومبیل را در فصل 2016 رالی قهرمانی جهان که محل برگزاری آن مونته کارلو خواهد بود، استفاده کند.

به‌طور کاملا روشن و واضح می‌توان روحی را که بخش N Performance هیوندای در i20 WRC دمیده است، مشاهده نمود. این اتومبیل با داشتن لبخندی بزرگ بر روی چهره خود، دریچه‌های ورودی هوای متعدد، بیرون‌زدگی بیش‌ازحد گلگیر، فرو رفتگی سقف و بال عقب بزرگ نشان می‌دهد که حداقل به نسبت پولو چندان دست ‌و پا بسته نیست. گرچه باید دانست که این مدل قرار نیست در مسابقه رالی قهرمانی جهان استفاده شود و مدل 3 درب آن برای این مسابقات تدارک دیده شده است. هایدن پادون راننده نیوزیلندی توانست در رالی استرالیا مقام نخست را با این اتومبیل (یعنی نسخه 5 درب) کسب کند.

2016_hyundai_i20_WRC_five-door_02-هیوندای-رالی قهرمانی جهان (2)
Hyundai i20 WRC

همچنین هیوندای اعلام کرده است:

نسل جدید i20 WRC به همه نشان خواهد داد که موتورهای هیوندای از چه قابلیت‌هایی بهره‌مند هستند. این اتومبیل می‌تواند در موتور اسپرت و به‌طور خاص در رالی قهرمانی جهان به جهت دارا بودن قسمتی از DNA بخش N Performance هیوندای حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.

نمایشگاه فرانکفورت 2015 تا 5 مهر ادامه دارد و هنوز طرفداران هیوندای منتظر مدل N 2025 Vision GT کانسپت هستند که چندی پیش در چرخان به آن پرداخته شد. درهرحال تا 5 مهر هنوز فرصت زیادی باقی‌مانده و نمی‌توان از همین‌الان برترین کمپانی حاضر در فرانکفورت را معرفی کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.