مکمل بنزین
گوناگونخبر

میتسوبیشی Eclipse Cross به اروپا می‌رود!

میتسوبیشی در جریان نمایشگاه خودروی ژنو مدل Eclipse Cross را معرفی کرد و اکنون خودروی Eclipse Cross به تازگی به تمام نمایندگی‌های کمپانی میتسوبیشی در قاره اروپا رفته است؛ تا این کمپانی ژاپنی در ماه مارس سال 2018 میلادی فروش این خودرو را با هدف‌گذاری 50 هزار دستگاه آغاز کند. میتسوبیشی Eclipse Cross در کارخانه Okazaki ژاپن ساخته می‌شود؛ اما نسخه اروپایی آن با نام Euro-spec RHD تولید شده و مونتاژ آن در ماه نوامبر آغاز خواهد شد. در مجموع میتسوبیشی Eclipse Cross به 80 بازار بزرگ خودروی جهان؛ از جمله آمریکای شمالی، استرالیا و ژاپن خواهد رفت.

نام خودروی مذکور از مدلی آشنا و کوپه که در سال‌های 1990 تا 2012 عرضه می‌شد؛ الهام گرفته شده است. این خودرو در قاره کهن با یک پیشرانه بنزینی 1.5 لیتری توربو شارژ و با قدرت 163 اسب‌بخار و گشتاور 250 نیوتن‌متر عرضه می‌شود. خریداران Eclipse Cross را می‌توانند به همراه یک گیربکس شش سرعته دستی و یا اتوماتیک سفارش دهد.

میتسوبیشی Eclipse Cross دارای سه حالت رانندگی انتخابی(Auto, Snow, Gravel) بوده و مشتریان با خیالی آسوده می‌توانند از راندن آن لذت ببرند. در برخی از بازارهای هدف کمپانی میتسوبیشی، خودروی مذکور با یک پیشرانه 2.2 لیتری دیزلی و گیربکس انحصاری هشت سرعته عرضه شده است؛ ولی احتمال تولید و جایگزینی نسخه هیبریدی Eclipse Cross به جای نسخه‌های دیزلی آن وجود دارد.

به هر حال میتسوبیشی Eclipse Cross مسیر سختی در پیش داشته و باید با رقبای جدید و سرسختی در بازار شلوغ اروپا به رقابت بپردازد.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا