مکمل بنزین
گوناگونخبر

انتشار تصاویر شاسی‌بلند بی‌ام‌و X7

سال گذشته کارخانه آلمانی بی‌ام‌و کانسپتی از مدل X7 را در نمایشگاه‌های مختلف خودرو به نمایش گذاشت و حالا به تازگی تصاویر جاسوسی جدیدی از شاسی‌بلند خانوادگی بی‌ام‌و X7 که روی تریلر برای رسیدن به مرکز آزمایش خودرو برای ارزیابی مراحل نهایی بود در فضای مجازی منتشر شده است.

شاسی‌بلند بی‌ام‌و X7 بدون شک رقیبی سرسخت و جدی برای مرسدس GLS خواهد بود که به زودی رونمایی می‌شود و تا چندین ماه دیگر بر روی خط تولید خواهد رفت. اگر به تصاویر منتشر شده نگاهی بیندازیم متوجه ترمزهای دیسکی آبی رنگ و آیینه بغل‌های نقره‌ای رنگ می‌شویم که نشان دهنده نسخه M Performance است که به نوعی می‌تواند اعلام کند که این محصول جدید همان بی‌ام‌و X7 است.

بی‌ام‌و در تلاش است تا هر چه مدل‌های بیشتر از سگمنت کرا‌س‌اوور یا شاسی‌بلند را به بازار جهانی عرضه کند تا بتواند سهم بیشتری از بازار پرفروش این روزها را به دست آورد. همانطوریکه می‌دانید به تازگی بی‌ام‌و شاسی‌بلند X5 را رونمایی کرد که سه ردیف صندلی داشت و تنها در ردیف آخر می‌توانست سرنشینان کوچک سایز را در خود جای دهد ولی با آمدن X7 بزرگ امکان جای دادن افراد بیشتر و بزرگتر در سه ردیف نیز وجود دارد. به علاوه اگر راننده صندلی‌های ردیف سوم و دوم را بخواباند، بدون شک پرچمدار X7 می‌تواند فضای صندوق عقب بیشتری حتی از مدل X5 داشته باشد.

از قبل نیز تصاویری جاسوسی از داخل شاسی‌بلند بی‌ام‌و X7 در وب‌سایت‌ها از جمله Motor1 منتشر شده بود که نشان می‌دهد این خودرو مجهز به تمام تکنولوژیهای به روز و مدرن دنیاست. به احتمال زیاد بی‌ام‌و این مدل جدید را تا آخر سال جاری رونمایی می‌کند و به زودی سری بعدی یعنی X8 را در سال ۲۰۲۰ رونمایی خواهد کرد که باید دیدن این خودرو جالب باشد. نظر شما درباره محصولات شاسی‌بلند سری X بی‌ام‌و چیست؟

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا