مکمل بنزین
تازه‌ها

هیوندای i20 N Line 2021 رونمایی شد

امروز قصد داریم تا اولین عکس‌های رسمی هیوندای i20 N Line 2021 جدید را به شما نشان دهیم و آنچه را که این نسخه اسپرت نسبت به نسخه عادی i20 متمایز کرده است، به شما معرفی کنیم. در همین ابتدای کار باید بگوییم که هیوندای i20 N-Line برای رقابت با پژو 208 GT و فورد فیستا ST-Line معرفی شده است که این مدل نسبت به نسخه عادی با ظاهری تهاجمی‌تر و جلو پنجره اسپرت‌تر، چراغ‌های مه شکن، اگزوز دو گانه، رینگ‌های آلیاژی 17 اینچی و اسپویلر یکپارچه به شکل مثلث در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

مشتریان می‌توانند از بین گزینه‌های زیر برای رنگ بیرون خودرو انتخاب کنند:

  • فانتوم سیاه
  • خاکستری
  • سفید قطبی (مشتریانی که سفید قطبی را انتخاب می کنند می توانند به صورت اختیاری خودروی دارای سقف به رنگ Phantom Black را سفارش دهند)

یکی از مهمترین تغییرات i20 مدل 2021 به فضای داخل کابین آن مربوط می‌شود. اینجا را باید یک کابین نسبتا هشومند بدانیم زیرا یک نمایشگر 10.25 اینچی جایگزین نشانگر سنتی آمپر شده و در مرکز کنسول جلو نیز یک نمایشگر 10.25 اینچی لمسی ویژه تنظیمات سیستم سرگرمی و دوربین‌های محیطی قرار گرفته است. و اما هیوندای i20 N-Line نسبت به نسخه عادی،صندلی‌های اسپرت و تزیینات قرمز رنگ بر روی فرمان و صندلی ها را اضافه تر دارد.

پشتیبانی از اپل کارپلی و اندروید اوتو، شارژر بی‌سیم ویژه تلفن هوشمند، 8 اسپیکر قدرتمند از برند حرفه‌ای بوز، هماهنگی با نرم افزار تلفن هوشمند بلولینک هیوندای و… بخشی از ویژگی‌های مدل جدید آی20 محسوب می‌شوند.

اما این خودرو در بخش ایمنی بسیار خوب عمل کرده است و دارای آپشن‌های ایمنی نظیره: کروز کنترل هوشمند که می‌تواند محل خودرو را بررسی کرده و بطور اتوماتیک سرعت را تنظیم کند، سامانه هشدار خروج از خط و دستیار حفظ خودرو بین خطوط، نمایش نقاط کور دید راننده، شناسایی علایم ترافیکی جاده، سنسورهای بروزشده برخورد از جلو با توانایی شناسایی عابر پیاده و… اشاره کرد.

مشخصات فنی هیوندای i20 N Line 2021

امکان انتخاب دو پیشرانه برای این محصول تازه وارد کره‌ای در نظر گرفته شده است. نخستین پیشرانه، نسخه بنزینی 1.4 لیتری MPI چهار سیلندر خواهد بود و می‌توان موتور توربوشارژر یک لیتری t-GDI سه سیلندر را نیز سفارش داد. هر دو پیشرانه به فناوری هیبریدی میانه 48 ولتی مجهز هستند و به علاوه سیستم انتقال دستی هوشمند جدید هیوندای برای هر دو تدارک دیده شده است. هیوندای i20 N-Line به عنوان یکی از جذاب‌ترین هاچ بک‌های بازار شناخته می‌شود که به نظر می‌رسد با قدرتی بیش از 200 اسب بخار آماده رقابت با همتاهای خود می‌شود.

علی اکبر گل‌محمدی

ایدی اینستاگرام برای ارتباط بامن: aliakbar.golmohamadi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا