مکمل بنزین
خبر

کانسپت شاسی بلند جدید جک CS5 را ببینید!

1

کمپانی چینی جک که محصول S5  از این خودروسازی در ایران با فروش خوبی روبرو شد و توانست توجه مشتریان ایرانی را به خود جلب کند، هم اکنون خبر از حضور خود در نمایشگاه پکن ۲۰۱۶ با انتشار تصاویر خودروی کانسپت خود می‌دهد. SUV جدید این کمپانی که با ابعاد متوسط تولید خواهد شد از اواخر سال ۲۰۱۷ در مارکت‌های فروش خودروهای چینی قرار خواهد گرفت.

jac-sc5-china-2-660x437

چراغ‌های LED زیبا در کنار جلوپنجره بزرگ خبر از یک خودروی زیبا می‌دهد که امیدواریم این خودروسازی نیز به سمت تولید خودروهای با کیفیت حرکت کند. علت اهمیت تولید خودروی با کیفیت از برند جک برای ایرانی‌ها به دلیل حضور پررنگ جک از طریق خودروسازی خصوصی کرمان موتور در کشورمان است. موتورهای هیبریدی یا بنزینی با حجم موتور ۱.۵ لیتری توربو و ۲.۰ لیتری توربو با قدرت بین ۱۵۰ الی ۲۰۰ اسب بخار قدرت، از گزینه‌های احتمالی جک برای این خودرو خواهند بود. قیمت رقابتی خودروهای SUV متوسط در چین در حدود 150.000 یوهان ( واحد پول چین ) است، بنابراین SC5 برای رقابت باید قیمتی در همین رنج داشته باشد.

jac-sc5-china-3-660x488

علی شیرعلی بیک

مهندس مکانیک گرایش طراحی جامدات از دانشگاه آزاد تهران‌جنوب. علاقه مند به طراحی صنعتی مخصوصا خودرو. مترجم و نویسنده درحوزه خودرو، تکنولوژي و صنایع مرتبط

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا