مکمل بنزین
برگزیده‌هاتحلیلیخبر

تایید خبر چرخان توسط بهمن موتور؛ فیدلیتی نام محصول جدید گروه بهمن

روز گذشته بود که پایگاه خبری چرخان، برای اولین بار در کشور، اقدام به معرفی نام نمونه مونتاژی خودرو جیتور X70s در ایران کرد. هنوز یک روز از آن ماجرا نگذشته بود که دقایقی قبل، شرکت بهمن موتور با انتشار تیزری، مهر تاییدی بر ادعای ما زد.

طبق این تیزر، بهمن موتور، جیتور X70s را با نام فیدلیتی، محصول جدید خود خوانده و احتمالا قرار است تا در هفته‌ها و یا ماه‌های آینده، شاهد رونمایی از اولین سری این خودرو در ایران باشیم.

باتوجه به اینکه برند جیتور زیر مجموعه هلدینگ چری چین بوده و شریک رسمی چری نیز در ایران، مدیران خودرو است، گویا شایعاتی مبنی بر وجود برخی اختلافات حقوقی وجود داشته که گویا بهمن موتور توانسته تا این مسئله را نیز حل کند.

البته بهتر است بدانید که این خبر در ماه‌های گذشته بدست ما رسیده بود و بنا به دلایلی، بالاخره روز گذشته به نگارش در آمد. اما جدا از برخی مسایل، روز گذشته سایت چرخان ادعا کرد که قرار است تا جیتور X70s با برند فیدلیتی (FIDELITY) و با نام X70s در کشور مونتاژ شده و فیدلیتی در لغت به معنای وفاداری است.

اکنون باید صبر کرد و دید تا بهمن موتور با توجه به سبک برند مارکتینگ خود، در روزهای آینده چگونه خودروی فیدلیتی را معرفی و مقدمات تبلیغاتی آن را انجام خواهد داد.

سیدعلی سیدهاشمی

سیدعلی سیدهاشمی - SEYYED ALI SEYYED HASHEMI خبرنگار و فعال حوزه خودرو Automotive industry journalist Репортер автомобильной промышленности 汽车行业记者 پیج اینستاگرام: Seyyed.ali_seyyed.hashemi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا