مکمل بنزین
برترین‌هاخبر

10 خودروی برتری که خانم‌ها شیفته آن‌ها خواهند شد!

در این مطلب قصد داریم ده نوع از برترین اتومبیل‌های جهان را معرفی کنیم که هر خانمی قطعا آن را می‌پسندد. پس در ادامه این مقاله با چرخان همراه باشید.

1. هیوندای گتس

هیوندای گتس

هیوندای گتس خودرویی است که در سال 2002 به بازار عرضه شد. از آن زمان تاکنون، هر خانمی شیفته این خودروی زیبا، کوچک و جمع و جور شده است. این اتومبیل به راحتی اطمینان هر فردی را به خود جلب می‌کند. درست است که احتمالا از بیرون خودرویی کوچک به نظر می‌آید، اما قطعا در داخل خودرو بسیار جادار و کاربردی است.

این مدل مقرون به صرفه در هر 100 کیلومتر به 4.5 تا 6 لیتر بنزین نیاز دارد که کاملا اعجاب‌برانگیز و گیج‌کننده است.

2. دوو ماتیز

دوو ماتیز

چراغ‌های بزرگ جلویی این خودرو باعث می‌شود لبخندی بر لبمان شکل بگیرد. این خودرو یکی از محبوب‌ترین اتومبیل‌ها در بین رانندگان خانم است. با این حال، هر فردی ممکن است با اولین نگاه شیفته و دلبسته این خودرو شود. اما اگر بخواهیم واقع‌بین باشیم، دوو ماتیز خودروی بسیار کوچکی بوده ولی با تمامی این اوصاف هنگامی که درون آن می‌نشینید احساس راحتی و اطمینان می‌کنید. دوو ماتیز به راحتی چهار فرد بزرگسال را در خود جای می‌دهد. البته ممکن است برای افرادی که قد بلندی دارند، مشکل‌ساز شود.

3. پژو 206

پژو 206

پژو 206 خودرویی است که همه آن را می‌شناسند و محبوبیت خاصی بین خانم‌ها و همه نوع قشر سنی دارد. این خودرو یک مبارز واقعی است؛ حتما الان می‌پرسید چرا؟!

خب، چون این خودرو هم برای رانندگی استاندارد و معمولی در شهر با محدودیت سرعت توصیه می‌شود و هم برای رقابت و مسابقه در پیست مناسب است. علاوه بر تمام این‌ها، این خودرو در سرتاسر جهان معروف است. امکاناتی که خودروی پژو 206 دارد، می‌تواند هر راننده‌ای را راضی کند و کاربران باتجربه را نیز سرخورده نمی‌کند. پژو 206 دارای سیستم ترمز دقیق و قابل اطمینان و پویایی عالی و حساسیت بالا است.

نکته مهمی که در آخر باید عرض کنیم این است که نباید با این خودرو بیشتر از 130 کیلومتر در ساعت رانندگی کرد؛ زیرا که برای چنین سرعتی ساخته نشده است.

4. مزدا 2

مزدا 2

خودروی مزدا 2 در سال 2007 به بازار عرضه شد. این مدل خودرو برای افرادی مناسب است که به موتور قدرتمند و طراحی زیبا عادت کرده‌اند. شایان ذکر است که مزدا 2 علی‌رغم اندازه نسبتا کوچک خود، سرعت بسیار بالایی دارد.

5. نیسان میکرا

نیسان میکرا

نیسان میکرا جزو خودروهایی محسوب می‌شود که می‌تواند به راحتی در نگاه اول شما را دلباخته خود کند. این خودرو برای آن دسته از خانم‌هایی مناسب است که تمایل دارند بهترین چیزها را داشته باشند و عادت ندارند که در جایگاهی غیر از جایگاه اول قرار بگیرند. این امر با طراحی منحصر به فرد نیسان میکرا به همراه ویژگی‌های دینامیکی آن محقق شدخه است. قدرت موتور نیسان نیز می‌تواند از 80 به 88 اسب بخار برسد. این ماشین تقریبا مخصوص تمامی علاقمندان به سرعت است. اما مطمئنا شما هم نباید نکات ایمنی را حین رانندگی فراموش کنید.

6. فورد فیستا

فورد فیستا

فورد فیستا بر اساس آخرین طراحی مدرن ساخته و طراحی شده است. از نظر مشخصات نیز باید گفت بسیار به یک ماشین اسپرت شباهت دارد. این خودرو در عین حال زیبا، وسوسه‌برانگیز و پیچیده است. به نظر می‌رسد که رنگ‌ جدید این خودرو بسیار دلربا و براق باشد! فورد فیستا یکی از بهترین اتومبیل‌های موجود در بازار است و هر خانمی باید یکی از این خودروها در اختیار داشته باشد.

7. تویوتا یاریس

تویوتا یاریس

در ابتدا می‌توان گفت که تویوتا یاریس یکی از بهترین اتومبیل‌های ارزان قیمت در بازار باشد. این خودرو در سال 2006 در کشورها عرضه شد و بلافاصله با ویژگی‌هایی نظیر سرعت، قدرت و همچنین طراحی ظریف خود علاقمندان پروپاقرصی پیدا کرد. تنظیمات اساسی تویوتا یاریس شامل سیستم ترمز ای‌بی‌اس، هفت کیسه هوا که شامل کیسه‌های هوایی برای زانوها است، محافظ درب‌ها، تجهیزاتی برای بهبود عایق صدا و تهویه مطبوع است.

8. اپل کورسا سری دی

اپل کورسا سری دی

ممکن است از این خودرو تبلیغات عجیب و غریبی در تلویزیون دیده باشید! این تبلیغات در اواخر دهه 2000 روی آنتن می‌رفت که توجه بسیاری از افراد را جلب کرده بود. اپل کورسا متناسب با نیازهای فردی هر راننده است و خودرویی کاملا کاربردی محسوب می‌شود. نکته مهمی که شایان ذکر است این است که این خودرو در قسمت عقبی خود کنسول مخفی دارد که به شما امکان می‌دهد تا در اوقات فراغت خود به راحتی دوچرخه خود را نیز با خود حمل کرده و رکاب بزنید.

 9. فولکس واگن گلف

فولکس واگن گلف

فولکس واگن گلف مخصوص آن دسته از رانندگانی است که به جای ظاهری شیک و برازنده یک خودرو، از خودرو انتظار راحتی و پویایی طولانی‌مدت دارند. فولکس واگن گلف یکی از این خودروهاست. رانندگانی که این اتوموبیل را انتخاب می‌کنند، دقیقا دلیل این کار خود را نیز می‌دانند! چون ترمزهای این خودرو بسیار عالی و قابل اعتماد هستند، کنترل کردن آن آسان است، سرعت شگفت‌انگیزی دارد، حتی در سطوح مرطوب نیز قادر است به راحتی قرار بگیرد. همچنین فولکس واگن گلف دارای صندلی‌های بسیار راحتی است که حتی در طول سفرها و مسافرت‌های طولانی به بدن راننده و سرنشینان صدمه نمی‌رساند.

10. اشکودا فابیا

اشکودا فابیا

نسل دوم اشکودا فابیا دارای سطح کاملا متفاوتی از کیفیت است. در مدل‌های جدیدتر، ظاهر خودرو بهتر شده است، می‌توان گفت این خودرو به نوعی شبیه مینی کوپر افسانه‌ای است. طراحی خودروی اشکودا فابیا در اصل از یک مدل زن الهام گرفته شده بود. اگر نگاهی به این خودرو بیاندازید، حس زنانگی که در کابین و سایر بخش‌های آن می‌درخشد، را مشاهده خواهید کرد!

این خودرو جای زیادی دارد که می‌توانید به راحتی بیشتر وسایل خود را در آن قرار دهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا