مکمل بنزین
خبر

عامل اصلی آتش‌سوزی پژو 207i در تهران، مشخص شد

احتمالا مدتی است که اخبار آتش سوزی برخی خودروهای موجود در کشورمان را شنیده باشید. از پژو 405 گرفته تا شاهین و ولوو XC90 و این مورد آخری نیز پژو 207i. اما وجه مشترک اکثر این موارد، دخالت‌های بی‌جا مالکان عامل این حوادث میباشد.در پی انتشار ویدیو سانحه خودرو پژو 207i ایران خودرو در تونل بزرگراه تهران پردیس، مجتبی استاد رحیمی به عنوان معاون کیفیت گروه صنعتی ایران خودرو با بیان اینکه طبق بررسی‌های اولیه صورت گرفته، دستکاری در سیستم برق خودرو و نصب قطعات متفرقه و نامنطبق با استاندارد محصول، عامل آتش سوزی بوده است، تصریح کرد: نصب شش عدد لامپ هدلایت (لامپ با توان بالاتر) در خودرو ۲۰۷، سبب بروز ایراد در سیم کشی خودرو و عامل آتش سوزی بوده است. وی ضمن هشدار به مشتریان درخصوص اجتناب از نصب قطعات و تجهیزات غیرمجاز و غیراستاندارد و عدم دستکاری در سیستم برق خودرو، عنوان کرد: عامل اصلی حریق ۲۰۷ مذکور که بیش از ۲۰ هزار کیلومتر پیمایش داشته، دستکاری در سیستم برق و نصب لامپ غیرمجاز بوده است.

پایگاه خبری چرخان امیدوار است که خودروسازان، خود با ارائه پکیج‌های ارتقاء محصولاتشان، از بروز حوادث مذکور جلوگیری به عمل آورند.

سیدعلی سیدهاشمی

سیدعلی سیدهاشمی - SEYYED ALI SEYYED HASHEMI خبرنگار و فعال حوزه خودرو Automotive industry journalist Репортер автомобильной промышленности 汽车行业记者 پیج اینستاگرام: Seyyed.ali_seyyed.hashemi

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. من آخه نمی فهمم
    هدلایت که برق کمتری از یه لامپ هالوژن مصرف می کنه
    این که ربطی نداره آخه
    یه حرفی بزنید که با عبل جور در بیاید
    اگر زنون داشته باشه احتمالش هست
    ولی هدلایت اصلا نه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا