Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

اولین شرایط فروش نقدی FMC 511 توسط خودروسازی فردا اعلام شد

روز گذشته بود که شرکت خودروسازی فردا اقدام به رونمایی از محصول جدید خود، یعنی FMC 511 کرد. در مراسم معرفی روز گذشته بصورت رسمی از قیمت خودرو نیز پرده برداری شد؛ اما بنابر برخی مسائل، صبح امروز شرایط فروش خودرو 511 منتشر شد.اما همان‌طور که گفته شده، شرکت خودروسازی فردا بالاخره تصمیم گرفت که این محصول را پس از چندین ماه تاخیر و با قیمت 429 میلیون تومان وارد کشور کند. بنابر شرایط اعلام شده، فروش 511 تنها به صورت نقدی امکان پذیر بوده و مشتریان می‌توانند با حضور در نمایندگی‌های مجاز شرکت خودروسازی فردا، اقدام به خرید خودرو کنند.

مدل سال خودرو براساس سال 1400 بوده و طیف رنگی نیز سفید، مشکی، نقره‌ای، آبی و قرمز می‌باشد. هم‌چنین زمان تحویل خودرو نیز 30 روزه بوده و مشتریان پس از عقد قرارداد با شرکت خودروسازی فردا، پس از 30 روز باید خودرو خود را تحویل بگیرند. لازم به ذکر است که کلیه هزینه‌های بیمه شخص ثالث و شماره‌گذاری نیز به عهده شرکت خودروسازی فردا است.

شما مخاطبان پایگاه خبری چرخان، میتوانید در زیر تصویر شرایط فروش محصول 511 که به تازگی توسط شرکت خودروسازی فردا منتشر شده را مشاهده کنید.

معرفی کوتاه

فردا 511 دارای یک موتور 1.5 لیتری تنفس طبیعی است که به واسطه اتصال به یک گیربکس 5 سرعته دو کلاچه، توانایی تولید 105 اسب بخار، قدرت و 146 نیوتن متر، گشتاور را دارد. مصرف سوخت این خودرو به صورت ترکیبی 6.4 لیتر در ‌هر صد کیلومتر اعلام شده که این میزان مصرف سوخت تنها بوسیله بکار برده شدن سیستمی با نام سیستم هوشمند صرفه‌جویی در سوخت (STT) رسیده است.

سانروف، مانیتور لمسی به همراه دوربین دید عقب، سنسورهای هشدار دهنده موانع در قسمت عقب خودرو، سامانه کنترل پایداری، پایداری، سیستم کنترل شروع حرکت در سربالایی، نمایشگر کوچک (کامپیوتر سفری) در داخل آمپر، تهویه مطبوع دارای مانیتور جداگانه، اتولایت، فرمان برقی، دو کیسه هوا، آنتن کوسه‌ای، بالابر برقی شیشه‌ها و… از جمله امکانات رفاهی و ایمنی این خودرو بوده است.

 

4 دیدگاه
  1. مصطفی می گوید

    چه خبره؟؟!!!!!!!

  2. علی می گوید

    مگه کسی دیوونه باشه به این پول بده

  3. ناشناس می گوید

    هر چی باشه از دنا پلاس صدمرتبه سرتره فکرشوبکن این پولو بدی بابت دنا مکعبی

  4. ناشناس می گوید

    دیوونه کسی که این پولو میده دنا پلاس میخره

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.