مکمل بنزین
گوناگونگزارشخبر

لوکسژن و الیز خودرو برندهای جدید نمایشگاه خودرو اصفهان ۹۶

یکی از نقاط قوت چهاردهمین نمایشگاه خودرو اصفهان حضور دو شرکت آرمان موتور کویر نماینده رسمی برند لوکسژن در ایران و خودروهای برقی الیز خودرو بود. در بیرون سالن‌های نمایشگاه شرکت الیز خودرو که سابقه ساخت و ارائه خودروهای برقی را چندین سال داراست، توانسته بود دوچرخه‌های و ماشین‌های برقی را به این نمایشگاه بیاورد.

این کارخانه واقع در شهر نجف آباد اصفهان توانسته با طرح توسعه خودروهای برقی ۴ الی ۹ نفره و مینی‌بوس برقی ۱۵ نفره، به علاوه کامیونت برقی، وانت برقی ۲ نفره و بیماربر برقی (آمبولانس برقی) را بسازد و پیشگامی در صنعت خودروهای سبز در ایران باشد. از سوی دیگر گروه آرمان کویر موتور با رونمایی از خودروهای تایوانی لوکسژن در یک سالن نمایشگاه توانست توجه بسیاری از بازدیدکنندگان را به خود جلب کند. لوکسژن مدل سدان‌های S5، S3 و شاسی‌بلندهای U5، U6 و ون M7 را در چهاردهمین نمایشگاه خودرو اصفهان به نمایش گذاشت.

لازم به ذکر است که برای اولین بار در ایران خودروی لوکسژن مدل S5 در نمایشگاه خودرو اصفهان رونمایی شد. مدیرعامل آرمان موتور کویر نیز اعلام کرد که این شرکت ابتدا دو مدل S3 و U6 را به بازار ایران وارد خواهد کرد و خودروها را طی مدت ۲ الی ۳ ماه به دست مشتریان خواهد رساند.

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا