مکمل بنزین
خبرشرایط فروش

جدیدترین شرایط فروش نقدی پیکاپ کاپرا2 اعلام شد

به تازگی شرکت بهمن موتور شرایط فروش نقدی پیکاپ دودیفرانسیل کاپرا2 را اعلام کرد. این طرح از فروش که قرار است تا از ساعت 9 روز دوشنبه سوم خردادماه 1400 آغاز شود، تا ساعت 13 روز پنجشنبه 13 خردادماه 1400 و یا تا زمان تکمیل ظرفیت، مهلت خواهد داشت.

البته بهتر است بدانید که موعد تحویل کاپرا2، هفته سوم مردادماه امسال اعلام شده و قیمت اعلامی نیز حدود 560 میلیون و ششصد هفتاد هزار تومان است. لازم به ذکر است که خودرو با مدل سال 1400 تحویل داده خواهد شد و تنها رنگ موجود برای سفارش نیز سفید خواهدبود.

نکات مهم در زمان ثبت نام:

بر اساس این اطلاعیه ثبت‌نام فقط اینترنتی بوده و تنها از طریق نشانی https://bahman.iranecar.com مشتریان اقدام به ثبت‌نام خودرو موردنظر خود نمایند؛ همچنین محدودیت کد ملی نیز اعمال‌شده و امکان ثبت‌نام برای هر کد ملی یا شناسه ملی یک دستگاه خواهد بود.

البته بهتر است بدانید که پیکاپ دو کابین کاپرا2 به یک پیشرانه 4 سیلندر 2.4 لیتری تنفس طبیعی مجهز شده که توانایی تولید 130 اسب بخار، قدرت و 205 نیوتن متر، گشتاور را دارد که تمام این قدرت توسط یک گیربکس 5 سرعته دستی، به چهارچرخ خودرو منتقل میشود. وزن خالص این خودرو 1720 کیلوگرم بوده و این خودرو دارای امکاناتی مانند مولتی مدیا، دوربین دید دنده عقب، دو کیسه هوا، دی لایت و… است.

سیدعلی سیدهاشمی

سیدعلی سیدهاشمی - SEYYED ALI SEYYED HASHEMI خبرنگار و فعال حوزه خودرو Automotive industry journalist Репортер автомобильной промышленности 汽车行业记者 پیج اینستاگرام: Seyyed.ali_seyyed.hashemi

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا