مکمل بنزین
گوناگونخبر

جیلی مدیر اسبق بخش طراحی بنتلی را استخدام می‌کند

کمپانی جیلی، استفان سیلاف، مدیر اسبق بخش طراحی بنتلی، برند لوکس ایتالیایی، را استخدام کرده است. چرا که تولید کنندگان چینی به منظور افزایش فروش خودرو در بزرگ‌ترین بازار خودرو جهان، روز به روز، بیشتر به طراحی‌های جدید روی می‌آورند.

سیلاف که در گروه فولکس واگن و دایملر AG هم کار کرده، به گفته اعلامیه‌ای که توسط کمپانی منتشر شده، در گوتنبرگ سوئد مستقر خواهد بود و طراحی برندهای داخلی ,Lynk & Co, Zeekr, Geometry, Geely را بر عهده خواهد گرفت؛ لازم به ذکر است که ایشان طراحی برندهای ولوو و پولستار جیلی را مدیریت نخواهد کرد.

تا به حال شرکت‌های اتومبیل سازی چینی، خودروهایی به بازار معرفی کرده‌اند که مشابه خودروهای خارجی بوده،  اما با افزایش فروش، بیشتر کمپانی‌ها _ از جمله Geely, Great Wall, BYD_ استودیوهای اختصاصی‌ای به منظور طراحی خودرو تعبیه کرده‌اند، البته این استودیوها معمولا توسط طراحان بین‌الملی اداره می‌شوند.

کمپانی جیلی که در هانگژو قرار دارد، مالک خودروهای ولوو و ۹.۷ درصد از سهام دایملر است، این شرکت به منظور بالا بردن قیمت محصولاتش، به طراحی‌های اسپورت‌تر روی آورده؛ امسال فروش رقیب چانگان به دلیل طراحی امروزی‌تر آن افزایش قابل توجهی پیدا کرده است، لازم به ذکر است که اتومبیل‌های آفرود و اسپرت Great Wall هم محبوب هستند.

البته، از آنجایی که جهان به سمت خودروهای برقی و سیستم‌های رانندگی هوشمندتر که شامل سنسورهای بیرونی بیش‌تری می‌شوند، حرکت می‌کند؛ صرف حداکثر تمرکز بر طراحی اتومبیل روز به روز سخت‌تر می‌شود؛ شرکت چینی Didi Global Inc، غول بزرگ خودروسازی، اخیرا متیو سوان را که پیش‌تر با Tata Motors و Great Wall هم‌کاری داشته، برای طراحی خارجی خودروهای خود استخدام کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا