مکمل بنزین
گوناگونخبر

Great Wall Motors یک برند جدید راه اندازی می‌کند: Saloon TechZ

به نظر می‌رسد پنج زیرمجموعه برای GWM کافی نیست، چرا که این کمپانی در حال راه اندازی ششمین زیرمجموعه خود است و تصمیم دارد آن را Saloon Tech یا Z بنامد. قرار شده که تمرکز این برند بر روی خودروهای FCEV باشد. Autohome می‌گوید که برند Z مستقل نیست و زیر مجموعه Saloon Tech خواهد بود.

شایان ذکر است که Great Wall Motors اطلاعات برند جدیدش را در نمایشگاه خودرو گوانگژو منتشر خواهد کرد‌. بنابراین انتظار می‌رود که معرفی رسمی برند Saloon Tech Z در روز ۱۹ نوامبر و به همراه رونمایی از اولین خودرو آن انجام شود.

Great Wall Motors، برند Saloon Tech Z را در سال ۲۰۲۰ برنامه ریزی کرده بود و ون فی، مدیرعامل اسبق برند هاوال را به مدیرعامل این برند منصوب کرد. فی، مسئولیت کامل کارهای مدیریتی را بر عهده گرفته است. Saloon Tech، انرژی خودروهای خود را از دو روش الکتریکی و هیدروژنی تامین خواهد کرد. انتظار می‌رود تولید اولین مدل که SUV C-class خواهد بود و موتورش با سوخت هیدروژنی کار می‌کند در سال ۲۰۲۱ باشد و ورود آن به بازار در اوایل سال ۲۰۲۲ انجام شود. قیمت این خودرو حدودا ۳۰۰۰۰۰ یوان (۴۷۰۰۰ دلار آمریکا خواهد بود)

برند Z چیست؟ مو فنگ، معاون Great Wall Motors پیش‌تر گفته بود که این برند جدید بر پلت‌فرم هیبریدی Wall DHT Great پایه گذاری شده و بر مدل‌های PEHV متمرکز خواهد بود. به عبارت دیگر این برند جدید را می‌توان یک برند هیبریدی EV و متعلق به Saloon Tech دانست که کد داخلی Z به آن اختصاص داده شده. البته لازم به ذکر است که برندهای Haval و Wey نیز از پلت‌فرم هیبریدی DHT استفاده کرده‌اند.

خوب است بدانید که Great Wall Motors برندهای تجاری‌ای مانند “Great Wall Souls”، ”Soul” و “Mobile Soul” را به ثبت رسانده و پیش بینی می‌شود مدل جدید پروژه Saloon Tech، Soul نامیده شود.

Great Wall Motors چهار برند دارد: هاوال، گریت وال پیکاپ، وی، اورا و تانک. برند موردعلاقه شما چیست؟ GWM به گونه‌ای است که مردم یا عاشق آن هستند یا از آن متنفرند، اما هیچکس نمی‌تواند نسبت به آن بی تفاوت باشد. GWM انواع و مدل‌های مختلفی از خودروها را طراحی می‌کند اما هنوز هیچ طرح سیستماتیکی از وسایل نقلیه الکتریکی لوکس ارائه نکرده. امید می‌رود که Saloon Tech این خلا را پر کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا