مکمل بنزین
گوناگونخبر

شاسی‌بلند مجلل و عظیم‌الجثه هونگچی LS7 معرفی شد

هونگچی که یک برند مجلل و سطح بالای چینی است، از جدیدترین شاسی‌بلند خود بنام LS7 رونمایی کرده است. این یک شاسی‌بلند عظیم‌الجثه است که اوایل سال 2022 در چین عرضه خواهد شد. این خودرو در جلو با جلوپنجره کرومی بزرگ، نمای بسیار چشمگیری دارد اما رینگ‌های آلیاژی آن در عین زیبایی، برای خودرویی با این اندازه کوچک به نظر می‌رسند. جلوپنجره خودرو 10 میله عمودی دارد که یک خط عمودی و زه‌های براق پهنی در طرفین آن کار شده است. چراغ‌های جلو نسبتاً کوچک هستند اما سه چراغ LED در هر طرف سپر آن‌ها را تکمیل کرده‌اند.

در پروفیل جانبی خودرو، سقفی بلند با ریل‌های روی آن به همراه اسپویلر عقب و یک نوار کرومی پهن در اطراف پنجره آخری جلب‌توجه می‌کند. در عقب LS7 نیز موارد قابل‌ذکر زیادی وجود دارد که ازجمله آن‌ها می‌توان به یک نوار LED در کل عرض خودرو، تزئینات کرومی فراوان و طراحی جالب سپر اشاره کرد. روی درها و شیشه عقب نمونه‌ای که از LS7 به نمایش درآمده یک نقشه به چشم می‌خورد که به سفری اشاره دارد که هونگچی از دفتر مرکزی خود در چانگچون تا دریاچه چینگ‌های برای رسانه‌ها ترتیب داده بود.

پیشرانه هونگچی LS7

با اینکه این روزها هونگچی به استفاده از قوای محرکه الکتریکی در خودروهای خود روی آورده و به‌تازگی شاسی‌بلند تمام الکتریکی E-HS9 را روانه بازار کرده اما LS7 یک خودروی سنتی است که به پیشرانه V8 توربوشارژ مجهز شده است. این موتور به‌طور مستقل توسط فاو و هونگچی توسعه پیدا کرده است. فعلاً خروجی دقیق این موتور مشخص نیست اما گزارش‌ها به 660 اسب بخار قدرت و 850 نیوتن متر گشتاور اشاره کرده‌اند. انتقال نیروی موتور به هر چهارچرخ هم از طریق یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک صورت می‌گیرد.

این پیشرانه V8 بزرگ کاملاً با حرکت هونگچی به سمت خودروهای الکتریکی و برنامه‌های آن برای الکتریکی کردن کل سبد محصولات خود در آینده نزدیک در تضاد است؛ بنابراین شاید این شرکت هنوز کاملاً برای الکتریکی‌سازی آماده نشده است. در وسط رینگ‌های LS7 نیز لوگوی قدیمی هونگچی به چشم می‌خورد که کمی عجیب است زیرا این لوگو در سال 2018 با لوگوی جدیدی جایگزین شد. این هم می‌تواند نشانه دیگری از قدیمی بودن LS7 باشد. شاید این خودرو پنج سال پیش توسعه پیدا کرده و بعداً پروژه آن به خاطر تمرکز روی الکتریکی‌ها لغو شده و سپس دوباره احیا شده است.

 

قیمت و مشخصات دقیق هونگچی LS7 به‌زودی اعلام خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا