Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

عرضه نسخه تمام برقی پیکاپ فوتون تانلند

شرکت فوتون، به سبب عرضه پیکاپش توسط ایران‌خودرو، کم‌و‌بیش، توسط مردم ایران شناخته شده است. از این‌جهت کم‌و‌بیش، که خرید این‌نوع خودروها در ایران خیلی جا افتاده نیست. اخیرا هم خبرهایی مبنی بر عرضه نسخه جدید این پیکاپ، توسط ایران‌خودرو به‌گوش‌ می‌رسد. این خودروی جدید که توسط ایران‌خودرو قرار است تولید شود در برخی از بازارها به یوتو شناخته می‌شود. اما نسخه برقی همین خودرو هم توسط فوتون معرفی شده است.

در ۱۱ فوریه، پیکاپ تمام برقی فوتون تانلند به‌طور رسمی عرضه شد. فوتون تنها یک نسخه از این پیکاپ را به‌صورت برقی و با قیمت تقریبی ۵۲۰۰۰ دلار معرفی کرده است. این خودرو بر‌پایه فوتون تانلند یوتو ساخته شده است که با نیروی الکتریکی خالص کار می‌کند و بر‌اساس اسناد رسمی، قادر است ۵۳۶ کیلومتر مسافت را طی کند.

از‌نظر ظاهری، پیکاپ جدید، طراحی کلی پیکاپ یوتو را ادامه می‌دهد و دو نوار تزئینی آبی به جلو‌پنجره آن اضافه شده است تا نشان‌دهنده الکتریکی بودن این خودرو باشد. طول، عرض و ارتفاع تونلند ۵۳۴۰/۱۹۴۰/۱۸۷۰ و فاصله محوری آن ۳۱۱۰ میلیمتر است. همچنین اندازه محفظه بار این خودرو ۱۵۲۰/۱۵۸۰/۴۴۰ میلیمتر است. از نظر قوای فنی، فوتون تانلند مجهز به یک موتور الکتریکی است که توان ایجاد حداکثر قدرت ۱۳۰ کیلو‌وات و حداکثر گشتاور ۳۳۰ نیوتن‌متر را دارد که می‌تواند ۵۳۶ کیاومتر مسافت را طی کند.

اگر‌چه تحول الکتریکی برای خودروهای متفاوت، بسیار خوب است اما قیمت ۵۲۰۰۰ دلار برای یک پیکاپ برقی چینی  واقعا گران است و توجیه خریداران این خودرو به‌این‌که خریدش به‌صرفه است کمی سخت است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.