مکمل بنزین
گزارشبرگزیده‌ها

تشریح برنامه های جدید گروه بهمن؛ در نمایشگاه خودروی کرمان

گروه خودروسازی بهمن موتور، به عنوان یکی از فعال‌ترین مجموعه های خودرویی کشور، در نمایشگاه خودرو کرمان حضور پر رنگی داشته و با دستی پر در انواع محصولات سبک و سنگین در این نمایشگاه شرکت کرده است.

اما عصر روز پنجشنبه و در نشستی خبری با حضور مدیران عامل گروه بهمن، مهمترین برنامه‌های این شرکت برای سال 1402 بیان شد.

بیوک علیمرادلو، مدیرعامل گروه بهمن، در ابتدای سخنان خود ضمن اشاره به شرایط مناسب گروه بهمن در خصوص محصولات تولیدی بیان داشت: گروه بهمن در سال 1401 سالی پرتلاش، پر تنش و موفق را پشت سر گذاشته است. این گروه در 10 ماه گذشته شرایط خوبی را داشته است. ما از نظر محصولات، در سال جاری توانستیم شاهد 2 محصول سواری جدید باشیم، هرچند چندین ماه طول کشید تا بتوانیم مجوزهای عرضه و پلاک گذاری آنرا دریافت کنیم، آنهم به دلایلی که هیچ گاه متوجه آن نشدیم.

از مهمترین مسائل سال 1401، عرضه همین خودروها بود، یعنی ریسپکت و پرستیژ باید خیلی زودتر از اینها به دست مشتریان میرسید اما بالاخره این مشکلات حل شده و این محصولات تا قبل از پایان سال عرضه خواهد شد. در سوی دیگر خودروی فیدلیتی را با تغییر جذابی وارد بازار کردیم که فیدبک خوب و مناسبی داشت و می توانیم در سال آینده تعداد قابل توجهی از آن را وارد بازار کنیم.

علمیرادلو همچنین در خصوص محصولات دیگر این گروه نظیر خودروی اینرودز، خودروهای تجاری نظیر فورس، ام پاور، اتوبوس ها و …. ارائه کرد.

اما مدیرعامل در خصوص برنامه های سال 1402 افزود: در صورت ایجاد شرایط مناسب در صنعت خودروی کشور، چندین محصول تجاری دیگر را وارد بازار خواهیم کرد. همچنین خودروی برقی ما در سال 1403 وارد بازار خواهد شد. علیمرادلو تصریح کرد: محصولات دیگر ما نظیر فورس 12 تن به زودی وارد بازار می‌شود و خودروی 18 تن Bd300 نیز در راه خواهد بود.

همچنین در این جلسه برنامه شرکت بهمن موتور برای بهبود شرایط حمل و نقل مسافر و نسل جدید اتوبوس‌های جدید و بلند این شرکت عرضه خواهد شد. این برنامه هم برای حمل و نقل عمومی و هم برای سازمان‌های درخواست دهنده خواهد بود که به ایمنی و بهبود شرایط هوا نیز کمک شایانی خواهد کرد. در پایان علمیرادلو اعلام کرد که سال 1402 برای ما سالی پر از نگرانی ها و امیدها برای ماست و بهمن موتور همچون 2 سال گذشته در پی توسعه محصولات خود خواهد بود. وی ادامه داد: ما در نظر داریم در تمام قسمت‌های گروه بهمن، 2 برابر سال جاری کار و خدمت کرده و بتوانیم رکوردهای دیگری را نیز در خدمت به ثبت برسانیم.

 

 

محمد سعید بهمنی

فارغ التحصیل روابط بین الملل؛ عاشق ماشین با افتخار در خدمتم: ایمیل: Email: Saeid.bahmani@gmail.com اینستاگرام https://instagram.com/saeid.bahmaniii

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. هیچی از تیوان نه خودشون میگن نه رسانه های خودرویی میپرسن

    1. سه میلیارد دلار پول کششیدند بالا و فرار کردند بت پوشش همین تیوان به دولت قبلی هم وصل بودند حتی از سایپا هم پول کندند و فرار کردند انقدر متصل بضودند الان هم نه خطی هست نه موتوری نه هیچی نه مسئولین اون پروژه خیلی پول هست سه میلیارد دلار ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا