مکمل بنزین
خبر

تصاویر رسمی از Binrui COOL جیلی

شرکت جیلی، تصاویر رسمی از داخل خودروی Binrui COOL را منتشر کرده است که بر‌مبنای معماری سگمنت بخش B جیلی ساخته شده است. این خودرو یک سدان کوپه بوده که مخاطبان جوان را بر‌اساس جدیدترین سبک طراحی جیلی، یعنی Racing Storm هدف قرار داده است. انتظار می‌رود این خودرو در نیمه اول امسال با حدود قیمت ۱۲۶۰۰ دلار به بازار عرضه شود.

Binrui COOL یک ماشین کاملا جدید نیست و همان‌طور که از اسمش مشخص است بر اساس جیلی بینروی ساخته شده است. مدل COOL فانتزی‌تر از مدل جیلی بینروی اسپرت F است. می‌توان حرف F را بر‌روی درب و دسته‌دنده مشاهده کرد. ابعاد خودروی جدید ۴۷۱۰/۱۷۹۵/۱۴۵۵ میلیمتر با فاصله محوری ۲۶۷۰ میلیمتر است.

فضای داخلی، همان‌طور که از اسم COOL مشخص است ظاهر خنک را در سطح بالایی بازتاب می‌دهد. کنسول مرکزی از طرح فیبر‌کربن برخوردار است و با یک نوار کرومی متالیک، مستقیما به بخش زیرین، که یک محفظه شارژ تلفن همراه را شامل می‌شود، متصل می‌گردد. دسته‌دنده، طرح مسابقه‌ای، الکترونیکی پیدا کرده است.

کلاستر، یک ال‌سی‌دی ۱۰.۲۵ اینچی است در کنار صفحه‌اطلاعات‌و‌سرگرمی ۱۲.۳ اینچی مرکزی.

فضای داخلی از طرح مشکی و سبز در‌کنار خطوط نارنجی استفاده کرده است تا تاثیر بصری قوی ایجاد کند. صندلی‌ها با طراحی خودرو‌های مسابقه‌ای با رنگ مشکی و دوخت نارنجی، پوشیده شده از مواد جیر، بالشتک و تکیه‌گاه صندلی و قوس متناسب با ارگونومی بدن، حکایت از طراحی زیبا و مناسب دارد.

طراحی بدنه منطبق با خطوط برجسته بر‌روی کاپوت، جلو‌پنجره‌های ورودی‌ هوا با دهانه بزرگ، ظاهر خودرو را اسپرت‌تر کرده است. لاستیک‌ها به رینگ‌های ۱۷ اینچی سیاه‌رنگ و کایپر‌های ترمز با رنگ روشن،‌ مجهز شده‌اند تا ظاهر خودرو را بیش از بیش،‌ اسپرت کنند.

ظاهر فست‌بک خودرو و بال‌های تزئینی فیبر‌کربنی بزرگ و چراغ‌های عقب‌باریک، بخش عقب را بسیار جذاب کرده است.

در‌نهایت،‌ از نظر قوای فنی،Binrui COOL به موتور ۴ سیلندر ۱.۵ لیتری توربوی جدید جیلی با حداکثر قدرت ۱۷۸ اسب‌بخاری مجهز شده است که توسط یک گیربکس ۷ سرعته دو‌کلاچه، توان این موتور به چرخ‌ها منتقل می‌شود.

حسین محسنی

کارشناس ارشد علوم سیاسی، علاقه مند به دنیای بی نظیر خودرو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا