مکمل بنزین
گوناگونخبر

چهار دلیل برای برتری خرید هوندا CR-V در برابر تویوتا RAV4 در سال 2022

هوندا CR-V و تویوتا RAV4  دو کراس‌اور جمع‌و‌جور هستند که در بسیاری از کشورها انتخاب پیش‌روی خریداران جهت خرید، در این سگمنت هستند. اگر‌چه ممکن است به‌خصوص برای ما ایرانی‌ها تویوتا گزینه‌ای شناخته‌ شده‌تر و از پیش انتخاب شده باشد اما باید دانست که هوندا گزینه دست‌و‌پا بسته‌ای در برابر تویوتا نیست.

CR-V  مزایایی برای خود دارد که می‌تواند نظر بسیاری از خریداران را به‌سمت خود جلب کند. در این‌جا چهار دلیل برای خرید CR-V می‌آوریم.

اولین دلیل برای خرید هوندا این است که، هوندا CR-V 2022 فضای داخلی بیشتری نسبت به تویوتا RAV 4 2022 برای سرنشینان فراهم می‌کند. در‌حالی‌که هر دو خودرو می‌توانند تا پنج سرنشین را در خود جای دهند CR-V دارای حجم داخلی 2999 لیتر است در‌حالی‌که راو 4 دارای حجم داخلی 2801 لیتر می‌باشد.

برای صندلی‌های جلو CR-V حدودا 1.05 متر فضای پا دارد که این مقدار در راو 4 برابر با 1.04 است. این مقدار برای ردیف عقب، بیشتر هم می‌شود. فضای پای ردیف عقب در CR-V برابر با 1.03 متر و در راو4 برابر با 0.96 متر است.

همچنین CR-V فضای بار بیشتری نسبت به راو 4 فراهم می‌کند. با صندلی‌های عقب در حالت عمودی، CR-V دارای ظرفیت بار 2146 لیتر در برابر 1977 لیتر راو 4 است.

دلیل دوم برای خرید هوندا CR-V 2022 به‌جای تویوتا راو 4 2022 این است که CR-V نسبت به راو 4 ایمن‌تر است. قطعا وسیله نقلیه‌ای که ایمنی بیشتری را فراهم می‌کند آرامش خاطر بیشتری را هم برای خریداران به ارمغان خواهد آورد. یک نهاد بسیار معتبر برای ارزیابی ایمنی خودرو، موسسه IIHS است. بر‌خلاف راو4 هوندا CR-V موفق شد که جایزه انتخاب ایمنی برتر این موسسه را دریافت کند.

دلیل سوم برای خرید هوندا این است که CR-V نسبت به تویوتا راو 4 خودرویی قابل اعتماد‌تر است. قطعا قابل اعتماد بودن، عامل مهمی برای خریدن یک خودرو است. قابل اعتماد بودن به این معنا که به راننده این اطمینان را می‌دهد که با احتمال بیشتری و بدون نیاز به تعمیرات و هزینه و یا دردسرهای این‌چنینی، به مقصد برسد. از نظر قابلیت اطمینان .CR-V ، J.D دارای امتیاز 84/100 و راو 4 دارای امتیاز 81/100 است.

چهارمین دلیل برای خرید هوندا CR-V 2022 این است که CR-V کابین مجلل‌تری نسبت به راو 4 دارد. CR-V در مقایسه با راو 4 از مواد با کیفیت‌تری در داخل کابینش استفاده کرده است. همچنین طراحی صندلی‌های CR-V از ارگونومی بهتری نسبت به راو 4 برخوردار است به‌گونه‌ای که رانندگی طولانی را راحت‌تر می‌کند.

همان‌طور که بیان شد در تصمیم‌گیری خرید بین هوندا CR-V 2022 و تویوتا RAV4 2022 هوندا دارای مزایایی است که قطعا می‌تواند ورق را به‌نفع خود برگرداند.

حسین محسنی

کارشناس ارشد علوم سیاسی، علاقه مند به دنیای بی نظیر خودرو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا