Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

آغاز تحویل آریزو 5 ارتقاء یافته مدیران خودرو با داشبورد جدید؛ تغییر تنها چندماه پس از عرضه!

نیمه دوم سال گذشته بود که شرکت مدیران خودرو نسخه ارتقاء یافته خودرو آریزو5 خود را به بازار عرضه کرد. سدانی که در غیاب سایر سدان‌های چینی و امثالهم، فروش خوبی را برای این شرکت کسب کرده است.

اما در جدیدترین اتفاقات، چندی پیش بود که پیج اینستاگرامی مدیران خودرو اقدام به انتشار پستی مبنی‌بر عرضه آریزو5 جدید با داشبوردی تغییر یافته را منتشر کرد. باتوجه به اینکه اشتباهات تصویری این پیج، کم نبوده، بسیاری از افراد، پست مذکور را نیز اشتباهی دیگر از ادمین مدیران خودرو تلقی کردند.

آریزو 5 جدید

اما باتوجه به تصاویری که برخی مخاطبان پایگاه خبری چرخان برایمان ارسال نموده‌اند، می‌توان فهمید که در جدیدترین سری تحویلی آریزو5 جدید، داشبورد این خودرو تغییر کرده و مشابه تصویر پست اینستاگرامی مذکور گردیده است. البته که گویا تغییرات صرفا به داشبورد ختم نشده و دکمه موجود در دستگیره درب شاگرد جهت ورود بدون کلید نیز در این نسخه حذف شده است.

انتقادی که به شرکت مدیران خودرو وارد است، این بوده که چرا وقتی که خودرویی کمتر از 6 ماه است که وارد بازار گردیده، با تغییراتی روبرو می‌شود؟! بهتر نبود که این تغییرات از همان سری اول، در آریزو5 جدید تعبیه می‌شد؟!

متاسفانه و یا خوشبختانه، باتوجه به نوع شرکت مدیران خودرو، محصولات این شرکت افت قیمتی زیادی پیدا می‌کنند. حال با این اقدامات، قطعا سری اول آریزو5 جدید، با افت زیادی توسط مصرف کنندگان به فروش خواهد رسید!

مشخصات آریزو5 جدید

این خودرو، نسخه سوم آریزو 5 در ایران محسوب شده که با جلوپنجره طرح کهکشانی و رینگ‌های اسپرت با طرح جدید عرضه می‌گردد. از تغییرات فنی این نسخه می‌توان به ارتقاء گیربکس از 7 سرعته CVT به 9 سرعته CVT اشاره نمود که ضمن کاهش صدای داخل خودرو، شتاب بهتر و مصرف سوخت کمتری را برای خودرو به ارمغان خواهد آورد. در کنار این‌ها، اما هم‌چنان شاهد استفاده از پیشرانه 1.5 لیتری توربو هستیم که با اتصال به گیربکس اشاره شده، توانایی تولید 147 اسب بخار، قدرت و 210 نیوتن متر، گشتاور را دارد.

از امکانات کلی این خودرو هم می‌توان به موارد ذیل اشاره کرد:
• 6 کیسه هوا در 10 نقطه
• تریم چرمی صندلی‌ها
• سامانه کنترل پایداری و کنترل کشش
• شیشه بالابرهای برقی هر 4 درب همراه با حسگر
• سانروف
• سنسور نور
• سیستم کروز کنترل
• پاور ویندو
• سنسورهای هشدار دهنده موانع در قسمت عقب خودرو
• دوربین دید عقب
• چراغ روشنایی در روز
• و…

داشبورد قبلی آریزو5 جدید
9 دیدگاه
  1. علی می گوید

    خوش بحال پولدارها

  2. ابوالفضل می گوید

    داشبورد آریزو ۶ تیره تر کردن همین
    شاهکار نکردن

  3. جهانبخش مولایی می گوید

    خیلی عالیه انشالله ۱دستگاه بگیریم

  4. ناشناس می گوید

    حیف پولی که برا این ماشین بدی

  5. ناشناس می گوید

    دوست محترم
    پیکان چهل و چند سال تولید شد عقب روی داشت
    پژو همچنین وپراید هم همینطور
    آیا اینها شاهکار هستند؟

  6. ناشناس می گوید

    یک خبر ازبوقچی

  7. ناشناس می گوید

    خوش بحال پولدارها ما رفتیم تو جبهه ها عشق و حالشو دیگران میکنند تو کشور هم ایرانخودرو و سایپا هم هر روزی یه فیلم سر ما در میارن،

  8. حسین می گوید

    خوش بحال پولدارها ما رفتیم تو جبهه ها عشق و حالشو دیگران میکنند تو کشور هم ایرانخودرو و سایپا هم هر روزی یه فیلم سر ما در میارن،

  9. ناشناس می گوید

    سلام شوخی میکنی خوش به حال من و شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.