مکمل بنزین
گزارشخبرداخلی

اولین سری از خودرو دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک تحویل مشتریان شد

صبح امروز بود که شرکت ایران خودرو پس از انواع کش و قوس راجع به قیمت دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک، بالاخره بصورت نمادین اقدام به تحویل اولین سری از خودرو را به برخی مشتریان کرد. در این مراسم که که بصورت مستقیم توسط خود مدیرعامل این شرکت برگزار شد، اعلام شد که بزودی نسخه جدیدتر و با آپشن افزوده، به مردم کشور معرفی و سپس عرضه خواهد شد.

همچنین فرشاد مقیمی اقدام به معرفی، برخی تغییرات انجام شده بر روی نسخه توربو اتوماتیک نسبت به نمونه دنده دستی پرداخت. مقیمی در ادامه بیان کرد که دنا پلاس اتوماتیک قابلیت‌های بسیاری داشته که از جمله آن می‌توان به موتور توربوشارژ، فرمان برقی، گیربکس اتوماتیک در کنار گیربکس دستی، سیستم ترمز پیشرفته اشاره کرد که توسط مهندسان داخلی طراحی شده است.

همچنین محسن ناقدی به عنوان قائم مقام مدیرعامل در بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش شرکت ایران خودرو نیز با بیان اینکه مراسم تحویل نمادین، شروعی برای ارسال خودروهای دناپلاس به تمام مشتریان خواهد بود، گفت: این خودرو، نماد افتخار است برای اینکه بابت توان و ظرفیت مهندسی و عملیاتی که در کشور وجود دارد به خود ببالیم.

وی با بیان اینکه محصول جدید ایکو دنا پلاس توربو اتوماتیک در سگمنت C بهترین خودرو موجود در ایران است، خطاب به مشتریان این محصول بیان کرد: به محض استفاده از این خودرو، کیفیت و لذت رانندگی با این محصول را لمس خواهید کرد.

گفتنی است، در انتهای این نشست، طی مراسمی، توسط مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو کلید هریک از خودروها به مشتریان تحویل داده شد.

در ضمن بهتر است بدانید که قیمت دنا پلاس توربو اتوماتیک برای خریدکنندگان در ماه فروردین، اردیبهشت و خرداد سال جاری ۲۵۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

سیدعلی سیدهاشمی

سیدعلی سیدهاشمی - SEYYED ALI SEYYED HASHEMI خبرنگار و فعال حوزه خودرو Automotive industry journalist Репортер автомобильной промышленности 汽车行业记者 پیج اینستاگرام: Seyyed.ali_seyyed.hashemi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا