مکمل بنزین
برگزیده‌هاتماشاخانه

نگاهی به شتاب صفر تا 100 فونیکس آریزو 6 پرو

ظهر امروز و در مراسم تست درایوی که مدیران خودرو برای اصحاب رسانه تدارک دیده بود؛ فرصتی شد تا لحظاتی کوتاه پشت فرمان این محصول جدید نشسته و نگاهی به آن بیندازیم.

البته گزارش کامل تست درایو این محصول نیمه لوکس چری در ایران را به زودی منتشر خواهیم کرد. اما پیش از آن، میخواهیم نگاهی به تست شتاب صفر تا 100 این خودرو بیاندازیم. فونیکس آریزو 6 پرو که در چین با نام آریزو 5 پلاس عرضه می‌شود؛ از یک موتور 1.5 لیتری توربو شارژ با 150 اسب بخار قدرت و 230 نیوتن متر گشتاور عرضه شده است.

البته لازم به ذکر است به دلیل اینکه خودروی مذکور، امروز ساعت‌ها در حال تست توسط خبرنگاران بوده و زیر فشار قرار گرفته است، احتمالا عدد به دست آمده در این تست، آنچنان مورد قبول نباشد.

ببینیم:

 

محمد سعید بهمنی

فارغ التحصیل روابط بین الملل؛ عاشق ماشین با افتخار در خدمتم: ایمیل: Email: Saeid.bahmani@gmail.com اینستاگرام https://instagram.com/saeid.bahmaniii

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. ای وای از این همه جلال ای وای از این همه شکوه آخه 12ثانیه نشون دادن داره فرقون سازها البته حق دارید منم اگر خودرو از چین میخریدم و آپشن ها رو حذف میکردم و چند برابر کشور سازنده به مردم احمق کشوری میفروختم و تازه مردم براش ثبت نام و قرعه کشی میکردن منم از این کلیپها میساختم چرا که نه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا