مکمل بنزین
گوناگون

تصاویر جدید از کارخانه مدیران خودرو پس از سیل + فعالیت خط تولید از سر گرفته شد

سیل به بخشی از کارخانه مدیران خودرو در بم آسیب زد، اما مشکلی برای تحویل خودروها ایجاد نمی‌کند
بارندگی‌های اخیر در استان کرمان و شهرستان بم، سیل را به برخی از مناطق سرازیر کرد و موجب اختلال در زندگی مردم و آبگرفتگی معابر شد. در این میان، بخشی از آب به یکی از بخش‌های تولیدی کارخانه مدیران خودرو نیز راه یافت و به قسمت‌هایی از این کارخانه آسیب زد.
انتشار تصاویری از این حادثه در فضای مجازی، نگرانی‌هایی را در بین خریداران محصولات ام‌وی‌ام مبنی بر تاخیر در تحویل یا افت کیفیت خودروها ایجاد کرد.
روابط عمومی مدیران خودرو در توضیح این حادثه اعلام کرد که سیل فقط به محوطه خط تولید X22 Pro دستی سرایت کرده و تعدادی بدنه خام خودرو در آن آسیب دیده است. این بدنه‌ها به سرعت از محوطه خارج و به محل دیگری منتقل شده‌اند.
به گفته مدیران خودرو، تیم کنترل کیفیت با دقت وضعیت تک تک این بدنه‌ها را بررسی خواهد کرد و فقط در صورتی که هیچ مشکلی نداشته باشند، مجددا وارد خط تولید می‌شوند. همچنین تاکید شده که رعایت تمام استانداردهای کیفی در مورد این خودروها نیز مانند سایر محصولات ام‌وی‌ام اعمال خواهد شد.
مدیران خودرو به خریداران اطمینان داده که این حادثه مشکلی جدی برای خط تولید ام‌وی‌ام ایجاد نکرده و پس از 24 ساعت، شرایط به طور کامل به حالت عادی بازگشته است.

محمد سعید بهمنی

از سال 88 کار خبری رو شروع کردم و از سال 89 در حوزه IT مشغول بودم! چرخان، فرزند اول من و متولد 1394 هست! من فارغ التحصیل روابط بین الملل؛ عاشق ماشین، سرعت و سفر! هر سوالی بودم؛ با افتخاردر خدمتم Email: Saeid.bahmani@gmail.com

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. رییسی دقیقا کجایی؟
    تو اردیبهشت ماه امسال کارت خودرو اومد میگن منتظر صدور سندشم باشم به تاریخ پارسال و تحویل تیرماه.
    قطعات الکترونیکی آب خورده سیل، دادن عوارض پارسال خودرویی که تیر ماه امسال بدستم میرسه کی پشت این رانت کیه؟
    قوه،تعزیرات، رییس راهور که گفتی خودروهای بعد ۲۲ بهمن پلاک ۱۴۰۳ میشن و خودت در فروردین و اردیبهشت پلاک پارسال رو میزنی، حفاظت اطلاعات فراجا، سازمان اطلاعات سپاه،اقتصادی وزارت اط

  2. مردم میرسه، کی پشت این شبکه رانت و مافیاییه؟
    رییس راهور که در مصاحبه گفته خودروهای بعد ۲۲ بهمن پلاک ۱۴۰۳ میشن و خودروها در فروردین و اردیبهشت ۱۴۰۳ پلاک پارسال رو دریافت میکنن. مردم باید عوارض پارسال رو هم باید پرداخت کنند (خودرویی که در تیر ماه۱۴۰۳ به دستشون میرسه)، بیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا