مکمل بنزین
تازه‌هاخبر

مزدا و تکنولوژی خاص چراغ ها در 2016 CX-9’s Class-Exclusive!

mazda-cx9-standard-led-lights-6

مزدا با استفاده از از چراغ‌های ال‌ای‌دی با تکنولوژی بالا نه تنها دید وسیع‌تری برای راننده فراهم میکند بلکه تنها کمپانی تولید کننده شاسی‌بلند با سایز متوسط و سه ردیف است که از این تکنولوژی به عنوان لوازم استاندارد بهره می‌برد. هر یک از این چراغ‌ها در حالت نور پایین قادر به تولید 900 لومن (دو برابر لامپ‌های هالوژنی) و در نتیجه 35 درصد روشنایی بیشتر در مقایسه با لامپهای هالوژنی و و 10 درصد پوشش فاصله‌ای بیشتر نسبت به لامپ‌های زنون هستند.

mazda-cx9-standard-led-lights-4

به گفته جولیان مونتوس، مدیر طراحی مزدا، چراغ‌های ال‌ای‌دی با فراهم اوردن اجازه طراحی کوچکتر قالب چراغ‌ها برای طراحان، سبب ایجاد زیرکی خاصی در ظاهر جلوی خودرو شده و ال‌ای‌دی‌های متصل به نور بالا با طراحی مخصوص مزدا که از یک طرف به جلوپنجره و از طرف دیگر به یک سپر پنج نقطه منتهی می‌شوند، بر وجود CX-9 در سری خودروهای مجلل مزدا دلالت دارد.

mazda-cx9-standard-led-lights-5
استفاده از ال‌ای‌دی در چراغ‌های عقب با روشن شدن سریع‌تر نسبت به لامپ‌های هالوژنی در مواقع اضطراری می تواند از برخورد خودروهای دیگر با عقب خودرو جلوگیری کند. علاوه بر این‌ مزایا، لامپ‌های ال‌ای‌دی بواسطه تولید گرمای کمتر نسبت به لامپ‌های هالوژنی یا زنون، از عمر بالاتری برخوردار هستند.

mazda-cx9-standard-led-lights-1

مونتوس اضافه کرد: مردم ممکن است یک کراس‌اوور معمولی را سال‌ها برانند اما حس خاصی نسبت به آن پیدا نکنند اما با تولید CX-9 ما هدفی والاتر از تولید یک خودروی معمولی خانوادگی را دنبال و در پی ایجاد یک تجربه رانندگی خاص بودیم. از طراحی داخل با چرم نپا و جزییات ساخته شده با چوب بلسان بنفش گرفته تا ظاهر بیرونی و چراغ‌های ال‌ای‌دی تعبیه شده در عقب و جلو خودرو، صرفا جهت القا حس خاص بودن به راننده و سرنشینان استفاده شده و به عقیده من، ما در انجام این مهم موفق بوده‌ایم. قیمت مزدا CX-9 2016 در ایالات متحده آمریکا از 31.520 دلار آغاز می‌شود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا