مکمل بنزین
گوناگونخبر

برنامه ریزی هیوندای برای تولید خودروی برقی با برند لوکس جنسیس!

تاچند سال قبل خیلی از خودروسازان با توجه به رونق گرفتن خودروهای برقی، محصولاتی را روانه بازار می‌کردند که غالبا از لحاظ ابعاد و ظاهر بسیار کوچک و به اصطلاح جمع و جور بودند. اما اخیرا شاهد آن هستیم که برخی مدل‌های لوکس و حتی سوپر اسپرت هم به این قافله ملحق شده‌اند. در همین راستا شرکت هیوندای اعلام کرده قصد دارد در زیرمجموعه برند لوکس خود یعنی جنسیس، یک خودروی برقی تولید کند. البته این شرکت کره ای هنوز زمان دقیقی را برای عرضه آن مشخص نکرده است.

2015_hyundai_genesis_42_1920x1080

آقای مانفرد فیتزجرالد، مدیر برند جنسیس که در گذشته مدیریت برند لامبورگینی را برعهده داشته، در جدیدترین مصاحبه خود با خبرگزاری رویترز به این موضوع اشاره کرده که برند جنسیس در مسیر روبه جلوی خود به سرعت در حال حرکت بوده و نیرو محرکه جایگزین که همان استفاده از خودروهای برقی است در نقشه راه اصلی قرار دارد. وی با قطعیت به آینده صنعت خودرو اشاره کرده و تولید خودروهای تمام الکتریکی را رمز موفقیت خودروسازان در سال های پیش رو دانسته است.

genesis_g80_sport-live-05

اخیرا که شرکت هیوندای برند جنسیس را به صورت مستقل برای تولید خودروهای لوکس خود معرفی کرد، درست همانند تویوتا، نیسان و هوندا، در نقشه راه این برند تولید 6 مدل تا سال 2020 میلادی پیش بینی شد. گفته می‌شود تولید این مدل‌ها بیشتر برای رقابت با مرسدس بنز سری C، E و کلاس S و همینطور بی‌ام‌و سری 4 کوپه هدف گذاری شده‌اند. همچنین چندی پیش, در نمایشگاه خودرو بوسان در کره جنوبی، جنسیس مدل G80‌ را بعنوان نمونه به روز شده نسل دوم هیوندایی جنسیس برای عرضه در بازار داخلی معرفی کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا