مکمل بنزین
گوناگونخبر

مدل جدید ولوو V90 2018، سال آینده رونمایی خواهد شد!

مدل جدید خودروی ولوو V90 که کف آن در مقایسه با مدل‎های قبلی فاصله بیشتری با زمین دارد، احتمالا کراس کانتری V90 نام خواهد گرفت. در هفته جاری هنگام آزمایش کیفیت این خودرو در اروپای جنوبی، اطلاعاتی درمورد آن منتشر شد.

خودروی کراس کانتری جدید V90 که به شکل موثری جایگزین خودروی کراس اوور XC70 شده دارای ارتفاع بیشتر و تنظیمات جدید سیستم تعلیق است. با وجود اینکه استتار این مدل جدید باعث پنهان شدن اصلاحات مربوط به زیبایی آن شده، اما ظاهر جدید و خوشایند آن که به‎واسطه سپرهای اصلاح شده آن پدید آمده و ریل‎های برجسته‎تر سقف و روکش فلزی محافظ بدنه آن نمایان هستند.

2018-Volvo-V90-Cross-Country-155

این خودروی کراس کانتری با تدابیر مذکور و قابلیت‎های رانندگی در تمام طول سال، تبدیل به یک خودروی بسیار عالی و برجسته شده است (همانند ثروتمندانی که در دوردست‎ها سوار بر سوبارو هستند). مدل V90 این خودروی کراس کانتری با موتور دیزل D5 با قدرت 232 اسب بخار و مدل T5 با قدرت 242 اسب بخار و 316 اسب بخار عرضه خواهد شد. تمام این موتورها 2 لیتری و توربوشارژ هستند. احتمال دارد سوئدی‎ها هردو نسخه “رانندگی با تمام چرخ‎ها” و “رانندگی با چرخ‎های جلو” از مدل V90 را روانه بازار کنند.

معرفی اولیه این خودرو در یکی از نمایشگاه‎های بین‎المللی خودرو در نیمه اول سال 2017 صورت خواهد گرفت و فروش آن پیش از تابستان آغاز خواهد شد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا