مکمل بنزین
گوناگونخبر

بی ام و نسخه گرن‌کوپه را برای سری 2 تولید می‌کند؟

اخیرا شایعاتی در مورد بی‌ام‌و مطرح شده مبنی بر اینکه این غول خودروساز آلمانی تصمیم گرفته نسخه سدان سری 2 را تولید کند. این موضوع از زمانی مطرح شده که آقای کلاوس فروهلیچ، از اعضاء هیئت مدیره و مدیر بخش توسعه بی‌ام‌و، مصاحبه‌ای را در این مورد با روزنامههای محلی آلمان انجام داد. اگر این خبر واقعیت داشته باشد، پس باید منتظر عرضه مدل گرن‌کوپه M2 هم باشیم.

bmw-m2-grancoupe

بنابراین مدل فعلی M2 با موتور 365 اسب بخاری قرار است در بدنه‌ای با چهار درب خود نمایی کند و احتمال اینکه مدل هاچ‌بک آن هم تولید شود بالاست. از طرفی گفته می‌شود در این نسخه جدید قرار است فاصله دو محور بیشتر شده و بدنه جدید از لحاظ ابعاد بین سری 2 کوپه و سری 3 سدان قرار بگیرد.

BMWM2GranCoupe

سال گذشته بی‌ام‌و در نمایشگاه خودرو گوانگژو چین از مدلی مفهومی رونمایی کرد که یک سدان کوچک با سیستم چرخهای محرک جلو بود. شاید این مورد هم کمی شایعه مطرح شده را پررنگ‌تر کند اما آن مدل مفهومی به طور اختصاصی برای بازار چین برنامه‌ریزی شده و مطمئنا بازار فروش سدان سری 2 بسیار گسترده‌تر خواهد بود.

2015_bmw_compact-sedan_bmw-1-series-sedan_concept_08

با اینکه ارائه نسخه گرن‎کوپه از سری 2 بالاخره بی‌ام‌و را صاحب یک مهره مهم برای رقابت با مرسدس بنز CLA و همینطور Audi A3 کرده است اما سوال اساسی اینجاست که آیا این شرکت با تولید این نسخه باعث به خطر افتادن فروش مدلهای سری 3 خود نمی‌شود؟ به هرحال باید دید تا زمان پیش بینی شده یعنی 2019، چه سیاست هایی از طرف بی‌ام‌و اتخاذ خواهد شد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا