مکمل بنزین
تازه‌هاخبر

ولوو پولستار مدل‌های S90/V90 را با پکیج ویژه رونمایی کرد

پولستار تیونر خودروهای ولوو از دوقلوهای S90/V90 با پکیج ویژه برای عملکرد بهتر رونمایی کرد. به ادعای این شرکت، تغییرات ایجاد شده باعث عملکرد بهتر موتور، افزایش سرعت و حساسیت یشتر دریچه گاز شده است. همچنین این پکیج سبب رانندگی پویاتر و سرگرم‌کننده‌تر خواهد شد. پکیج پولستار برای اولین بار در اروپا برای مدل دیزلی D5 و مدل بنزینی توربوشارژ T6 از ماه اکتبر عرضه خواهد شد. همچنین این پکیج از طریق نمایندگی ولوو در استرالیا در دسترس محلی قرار می‌گیرد و اول خودروهای S90 با این پکیج عرضه خواهند شد و بعد از آن مدل‌های V90 به بازار می‌آیند.

volvo-v90-polestar-perf-pack-hero

پیتر مرتنز، رئیس مرکز پژوهش‌های ولوو به این نکته اشاره کرد که این شرکت سوئدی در تلاش است یک نمونه قدرتمند از این خودروها را با ۶۰۳ اسب بخار قدرت در آینده‌ای نه‌چندان دور رونمایی کند. همچنین وی به این نکته اشاره کرد که موتور الکتریکی محور عقب T8 هیبریدی با یک موتور ۱۵۴ اسب بخاری تعویض خواهند شد.

volvo-s90-v90-polestar-perf-pack

انتظار می‌رود در مدل‌های S90/V90 پولستار از یک پیشرانه ۲.۰ لیتری چهارسیلندر با یک سوپرشارژر و ۲ کمپرسور الکتریکی با ۴۴۹ اسب بخار قدرت استفاده شود. این موتورها در سال ۲۰۱۴ توسط ولوو معرفی شد، هر چند که فعلا اطلاعات فنی این خودرو به صورت دقیق منتشر نشده است. ولوو با افزایش قدرت محصولات خود سعی دارد به رقابت با محصولات مرسدس بنز با موتورهای AMG بپردازد. با وجود محصولات با کیفیت و سطح ایمنی فوق‌العاده، ولوو رقیب ساده‌ای نخواهد بود.

علی شیرعلی بیک

مهندس مکانیک گرایش طراحی جامدات از دانشگاه آزاد تهران‌جنوب. علاقه مند به طراحی صنعتی مخصوصا خودرو. مترجم و نویسنده درحوزه خودرو، تکنولوژي و صنایع مرتبط

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا