مکمل بنزین
گوناگونخبر

شرایط فروش محصولات سایپا ویژه دهه فجر 1401

شرکت خودروسازی سایپا شرایط فروش محصولات خود ویژه دهه فجر 1401 را اعلام کرده است.

متقاضیان از ساعت 9 صبح روز پنج‌شنبه مورخ 1401/11/13 درصورتی‌که مطابق فرآیند ذیل دارای حساب وکالتی و موجودی به میزان مبلغ مندرج در بخشنامه جهت خودروی درخواستی بوده و دارای شرایط ثبت‌نام مطابق محدودیت‌های این بخشنامه باشند، می‌توانند با ورود به سایت فروش گروه خودروسازی سایپا پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اخذشده از سایت، نسبت به انتخاب خودرو و ثبت‌نام تا زمان تکمیل ظرفیت اقدام نمایند.

جهت تعریف حساب وکالتی، متقاضیان بایستی به شعب یکی از بانک‌های تجارت، ملت، ملی، صادرات، اقتصاد نوین و رفاه مراجعه حضوری داشته باشند و یا از طریق سایت بانک‌های مذکور نسبت به وکالتی نمودن حساب اقدام کنند. متقاضیان مطابق دستورالعمل‌های پلیس راهور، قبل از ثبت‌نام خودرو باید در سامانه راهور (سامانه سخا) اطلاعات فردی و سکونتی خود را ثبت و یا بروز نمایید.

لازم به ذکر است متقاضیانی امکان ثبت‌نام را خواهند داشت که تا ساعت 15 روز چهارشنبه مورخ 1401/11/12 کلیه فرایندهای اعلام‌شده در این خصوص را تکمیل نمایند. همچنین امکان پیش ثبت‌نام در طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت نیز از ساعت 9 صبح روز یک‌شنبه مورخ 1401/11/16 به مدت 3 روز جهت متقاضیان محترم این طرح فراهم می‌باشد و فرایند فروش از طریق تعریف حساب وکالتی شامل متقاضیان طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت نمی‌باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا