مکمل بنزین
خبرداخلی

رانندگان از کدام خودرو شاسی بلند زیر 100 میلیون رضایت بیشتری دارند؟

برای نوزدهمین دوره متوالی شاهد انتشار نتایج تحقیقات مربوط به رضایت مشتریان از کیفیت خودروهای سواری از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران هستیم. همانطور که می‌توان حدس زد این نتایج در محدوده‌های قیمتی مختلف منتشر شده است.

براساس این گزارش، هایما S7 توربو اتوماتیک با کیفیت‌ترین خودرو شاسی بلند زیر 100 میلیون تومان از نظر مشتریان است. بعد از این خودرو، دستگاه‌های بی‌وای‌دی S6 اتوماتیک و جک S5 دنده‌ای در رده‌های دوم و سوم قرار گرفته‌اند.

در ادامه این لیست شاهد خودروهای تولیدکنندگان مختلف هستیم. ام‌وی‌ام X22 دنده‌ای در رده چهارم قرار گرفته و خودروهای چری تیگو 5 اتوماتیک، جک S5 اتوماتیک، چانگان CS35 اتوماتیک، ام‌وی‌ام X33 اتوماتیک، ام‌وی‌ام X22 اتوماتیک و لیفان X60 اتوماتیک به ترتیب در جایگاه پنجم تا دهم قرار گرفته‌اند.

برای کسب این نتایج از 69074 نفر که در شش ماهه اول سال 96 اقدام به خرید 97 خودرو سواری از 17 شرکت عرضه‌کننده اتومبیل کرده بودند، مصاحبه به‌عمل آمد. نتایج به‌دست آمده از افزایش 15 امتیازی مشتریان از کیفیت خودروهای تولیدی نسبت به سال 1395 حکایت دارد.

در تصویر زیر قادر به مشاهده خودروها و همچنین امتیازات کسب شده توسط آن‌ها هستید، البته باید گفت که قیمت برخی از آن‌ها به علت افزایش قیمت خودرو که اخیرا در بازار صورت گرفته، به بالای 100 میلیون تومان رسیده است.

خودرو شاسی بلند

محمد قریشی

مهندس مکانیک و علاقه مند به دنیای خودرو و تکنولوژی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا