مکمل بنزین
آنباکس (آنرپ)برگزیده‌هاتماشاخانه

آنباکس یا آنرپ تیبا 2

آنرپ یا آنباکس کردن محصولات در دنیا کار جذاب و البته پرطرفداری است. جعبه گشایی اصولا برای مواردی به کار می رود که از اسمش مشخص است و قرار است از جعبه برای اولین بار خارج شده و اصلاحا آنباکس شود! و قصد داریم در ویدئوهایی که از این به بعد در بخش تماشاخانه سایت چرخان منتشر می‌کنیم عمل آنباکس خودروها برایتان به نمایش بگذاریم و و قرعه اولین ویدیو به آنرپ تیبا 2 رسیده است.

بدیهی است که به کار بردن کلمه آنباکس یا آنباکسینگ یا همان جعبه گشایی برای خودرو منطقی به نظر نمیرسد، اما خب گاهی برخی کلمات تبدیل به یک اصطلاح فراگیر شده و می توان از آن همه جا استفاده کرد.

اما در حوزه خودرو، آنپک، آنرپ یا همان آنباکس نیز جذابیت خاص خود را دارد. البته این جذابیت وقتی بیشتر می‌شود که محصول پیش روی شما نیز خاص و دیدنی باشد!

خب چه کنیم که در کشور ما جز محصولات داخلی و برخی محصولات چینی، دیگر محصول صفری در بازار وجود ندارد که بخواهیم آنباکسش کنیم؛ اما با همین شرایط تصمیم داریم برخی محصولات بازار را آنباکس کنیم!

ویدئو آنباکس یا آنرپ تیبا 2

اما تیبا 2، یکی از محصولات بازار است که تولیدش توسط سایپا متوقف شده و آخرین تعهدات این کمپانی در حال تحویل به مشتریان است. محصولی که طی سالهای عرضه به بازار فروش خوبی داشت و البته طراحی قسمت پشت نسخه هاچبک آن به مراتب زیباتر از نسخه سدان آن است!

حال این محصول از خطوط تولید سایپا کنار رفته و به جای آن کوییک و به زودی اطلس تولید خواهد شد!

نظر شما در خصوص این ویدئو چیست؟

 

 

محمد سعید بهمنی

فارغ التحصیل روابط بین الملل؛ عاشق ماشین با افتخار در خدمتم: ایمیل: Email: Saeid.bahmani@gmail.com اینستاگرام https://instagram.com/saeid.bahmaniii

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا