مکمل بنزین
گوناگونخبر

تویوتا توندرا 1794 Limited Edition معرفی شد

تویوتا از محصول جدید خود با نام تویوتا توندرا 1794 Limited Edition رونمایی کرده است. در ساخت این محصول از نسخه توندرا 1794 الهام گرفته شده و از همان کابین درجه یک با صندلی‌های چرم، لوازم جانبی منحصر به‌فرد و قابلیت‌های آفرود پیشرفته استفاده کرد.

جالب است بدانید که تویوتا برای نام توندرا نسخه 1794 را از قدیمی‌ترین دامداری تگزاس که در سال 1794 در نزدیکی سن آنتونیو امروزی تاسیس شد، الهام گرفته است. تویوتا اکنون در بخش بزرگی از آن به ساخت تویوتا سکویا، توندرا و غیره می‌پردازد.

یکی از مهم‌ترین تغییرات محصول کنونی با نسخه استاندارد آن این است که نسخه جدید از کابین بهتری برخوردار است. تویوتا با شرکت Saddleback Leather وارد همکاری شده تا بتواند چرم درجه یکی را در کابین تولید کرده و لوازم جانبی منحصر به فردی را توسعه ببخشد.

به نظر می‌رسد که این چرم با دست دوخته شده باشد و روی آن لوگوی 1794 Limited Edition قرار بگیرد. پشت صندلی‌ها نیز با یک سگک چرمی محکم می‌شوند. در نمای بیرونی تویوتا توندرا 1794 Limited Edition می‌توان جلو پنجره بزرگ کرومی و حاشیه‌های درب را مشاهده کرد.

رنگ‌بندی این خودرو نیز شامل Wind Chill Pearl ،Midnight Black Metallic ،Blueprint و Smoked Mesquite هستند. اکنون عملکرد آفرود ارتقا یافته و سیستم تعلیق FOX موجب می‌شود که ارتفاع خودرو از زمین بیشتر شود.

تویوتا قصد دارد تنها 1500 دستگاه از Tundra 1794 Limited Edition را تولید کرده و در بهار سال آینده به بازار عرضه کند. هنوز مشخص نیست که قیمت این خودرو چقدر خواهد بود ولی مدل پایه آن با قیمت پایه 64310 دلاری وارد بازار شده بود؛ بنابراین قیمت این مدل باید از نسخه پایه بیشتر باشد!

فاطمه آهنگریان

همیشه علاقه زیادی به حوزه خودرو و موتورسیکلت داشتم و اخبار مربوط به اونها رو دنبال میکردم. همین اشتیاق فراوان باعث شد که با سایت چرخان آشنا بشم و مطالب مختلف در این زمینه رو ترجمه کنم، کم‌کم به سئوی متون مسلط شدم و حالا به عنوان عضوی از خانواده چرخان حضور دارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا