مکمل بنزین
اخبار روز خودروخبر

حضور فولکس واگن در نمایشگاه بین المللی خودرو در تهران

بلاخره پس از مدت‌ها فولکس‌واگن حضور رسمی خود را در بازار خودروی ایران، در نمایشگاه بین المللی تهران اعلام می‌کند. این خودروساز آلمانی که در چندین سال اخیر همواره لقب امپراطور خودروسازی جهان را یدک می‌کشد، قصد دارد دو مدل پاسات و تیگوان را با همکاری شریک تجاری در ایران با نام ماموت خودرو، به علاقمندان و خریداران احتمالی معرفی کند. این هولدینگ مشهور همچنین از برنامه‌ها و اهداف آینده خود در ایران نیز رونمایی خواهد کرد و پایگاه اصلی صادرات محصولات خود به آسیای مرکزی و غربی را ایران قرار خواهد داد.

اما این نکته نیز قابل ذکر است که هنوز قیمت قطعی این دو خودرو مشخص نشده و احتمال آن کم است که در نمایشگاه خودروی تهران، پیش فروش و قیمت قطعی این دو محصول توسط ماموت خودرو اعلام شود. زیرا برپایه اعلام جدید سازمان حمایت از مصرف کنندگان خوردو در داخل کشور، هنوز مجوز پیش فروش محصولات فولکس‌واگن به شرکت ماموت خودرو اعطا نشده و ثبت سفارش نیز برای واردات انبوه این شرکت برای عرضه خودروها در بازار داخلی همچنان بسته است.

اما امید آن می‌رود که با حضور فولکس‌واگن در ایران، تنوع برندهای موجود در بازار داخلی بیشتر شود و انتخاب‌های بیشتری پیش روی خریداران برای برگزیدن بهترین خودرو برای استفاده بلند مدت یا کوتاه مدت قرار گیرد، همچین صحبت‌هایی پیرامون تولید محصولات فولکس‌واگن در ایران نیز مطرح شده است، اما به صورت دقیق نمی‌توان گفت که تولید اتومبیل‌های این شرکت آلمانی از چه زمانی در ایران آغاز می‌شود.

امین ایرجی

هیچ گاه از علاقه خود به دنیای اتومبیل غافل نشوید. یک مازندارنی اصیل. علاقمند به خودروهای آلمانی و سیستم های پیشرفته. نویسنده و کارشناس بازار خودرو ایران و مسائل روز صنعت خودرو در سرتاسر جهان.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا