مکمل بنزین
گوناگونخبر

پیکاپ هیبرید ژنراتوری چانگان هانتر راهی بازار شد

چانگان رسماً فروش نسخه جدیدی از پیکاپ هانتر (اکسپلورر) را آغاز کرده است. این نسخه هیبرید ژنراتوری با برد بیش از 1000 کیلومتر است که در نسخه‌های محرک عقب و چهارچرخ محرک عرضه می‌شود. قسمت جلوی این هانتر هیبریدی طراحی جدیدی دارد که از ظاهر مدرن محصولات سواری چانگان الهام گرفته است. جلوپنجره بزرگ یکپارچه محصولات سری یونی چانگان را به یاد می‌آورد. در طرفین این جلوپنجره هم چراغ‌های تیز و باریکی به چشم می‌خورد. طراحی سپر جلو هم جذاب و تهاجمی به نظر می‌رسد و از روکش پلاستیکی بهره می‌برد که از آسیب دیدن این قسمت جلوگیری می‌کند.

چانگان هانتر هیبربدی

قسمت عقب این پیکاپ اما تفاوت خاصی با هانتر معمولی ندارد و در اینجا هم شاهد همان چراغ‌های عمودی با نوشته CHANGAN روی در پشتی هستیم. البته این در طراحی جدیدی دارد و روی دهانه گلگیرها هم شاهد فلاپ‌های لاستیکی هستیم. چانگان همچنین برای این نسخه رول بار و رینگ‌های جدیدی را هم در نظر گرفته است. این پیکاپ در نسخه‌های استاندارد و کشیده عرضه می‌شود که فاصله محوری نسخه استاندارد 3,180 میلی‌متر و نسخه کشیده 3,430 میلی‌متر است. این اعداد مشابه نسخه‌های قبلی این پیکاپ یعنی کایسن F70 و لنتوژه هستند.

چانگان هانتر هیبربدی

با نگاه به کابین هانتر، اگر دستگیره روی ستون A و دستگیرهای طرفین کنسول میانی نبود، به‌سختی می‌شد فهمید که این یک پیکاپ است؛ زیرا طراحی کابین که با پیکاپ قبلی لنتوژه یکسان به نظر می‌رسد، با دو نمایشگر متصل به هم و دریچه‌های تهویه زیر آن، فضایی کاملاً مدرن و پیشرفته را ایجاد کرده که شباهتی به یک پیکاپ ندارد. بخش میانی داشبورد و نمایشگر مرکزی هم کمی به سمت راننده زاویه دارد. به‌طورکلی، هانتر هیبریدی با این کابین مدرن، تجربه نسبتاً راحتی را برای سرنشینان فراهم خواهد کرد که در بازار کنونی پیکاپ‌ها بسیار مهم خواهد بود.

چانگان هانتر هیبربدی

در بخش قوای محرکه، همان‌طور که اشاره شد، هانتر به قوای محرکه هیبرید ژنراتوری مجهز است. در این سیستم، یک پیشرانه 2 لیتری بنزینی با 190 اسب بخار قدرت، به‌عنوان ژنراتور به شارژ باطری‌ها می‌پردازد. نسخه دیفرانسیل عقب هانتر به یک موتور الکتریکی با 175 اسب بخار قدرت در عقب مجهز است درحالی‌که در نسخه دو دیفرانسیل، یک موتور الکتریکی با 95 اسب بخار قدرت هم به محور جلو اضافه می‌شود. برد تمام الکتریکی این پیکاپ تنها 180 کیلومتر است اما با ژنراتور بنزینی این رقم به 1030 کیلومتر می‌رسد.

چانگان هانتر هیبربدی

چانگان هانتر ظرفیت حمل یک تن بار را دارد و می‌تواند از حداکثر شیب 40 درجه بالا برود. این پیکاپ در هشت مدل مختلف با قیمتی از 139,900 یوآن معادل 19,700 دلار تا 216,900 یوآن معادل 30,600 دلار به بازار عرضه می‌شود.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا