مکمل بنزین
گوناگونخبر

رونمایی از ام جی GT در نمایشگاه تهران، سدان وارداتی فردا موتورز

برند خوش‌نام ام‌جی سال‌ها پیش در بازار خودروی کشورمان حضور داشت و توانست موفق عمل کند. پس از وضع تحریم‌ها و ممنوعیت واردات اما ام‌جی از بازار ایران رخت بربست و حالا فردا موتور قصد دارد دوباره این برند چینی بریتانیایی را به ایران بازگرداند. فردا موتور در نمایشگاه تهران، سدان جذاب ام‌جی ۵ را رونمایی کرده که قرار است به‌صورت وارداتی در ایران عرضه شود.

ام جی MG GT فردا موتور

این خودرو در اصل نسل دوم ام‌جی ۵ است که در خاورمیانه و آمریکای لاتین با نام ام‌جی GT عرضه می‌شود. این خودرو در سال ۲۰۲۰ معرفی شده و خودروی جدیدی به‌حساب می‌آید. ام‌جی ۵ یا GT در چین با پیشرانه‌های ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی و توربو عرضه می‌شود که فردا موتور نسخه توربو را با ۱۷۳ اسب بخار قدرت و ۲۵۰ نیوتن متر گشتاور به ایران آورده است. انتقال نیروی این موتور هم توسط یک گیربکس هفت سرعته دوکلاچه صورت می‌گیرد.

ام جی MG GT فردا موتور

ام‌جی GT طراحی جذابی دارد که طبق جدیدترین زبان طراحی ام‌جی شکل گرفته است. جلوپنجره بزرگ چندضلعی به همراه ورودی‌های هوای عمودی در طرفین از ویژگی‌های نمای جلوی این خودرو هستند. در قسمت جانبی هم شاهد فرم کوپه مانند فست‌بک هستیم که نمای جذابی را ایجاد کرده است. این خودرو یک سدان کامپکت است که 4,675 میلی‌متر طول، 1,842 میلی‌متر عرض و 1,473 میلی‌متر ارتفاع دارد.

MG GT در داخل نیز با داشبوردی که به سمت راننده زاویه دارد به همراه‌تریم نقره‌ای و لانه‌زنبوری، صفحه آمپر شش‌ضلعی دیجیتالی، غربیلک فرمان D شکل سه پره با دوخت قرمز، تریم قرمز صندلی‌ها و نمایشگر ایستاده در میانه داشبورد حال و هوای اسپرتی دارد. قیمت MG 5 با پیشرانه 1.5 لیتری توربو در چین از 92,900 یوآن معادل 13 هزار دلار آغاز می‌شود.

ام جی MG GT فردا موتور

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا