مکمل بنزین
نمایشگاه خودروگوناگونگزارشخبر

حضور مدیران خودرو با سه برند ام‌وی‌ام، فونیکس و اکستریم در نمایشگاه اهواز

در نوزدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی خودروی اهواز، مدیران خودرو با هر سه برند خود یعنی ام‌وی‌ام، فونیکس و اکستریم حضور پیدا کرده است. بازدیدکنندگان در این نمایشگاه می‌توانند جدیدترین محصولات این سه برند را از نزدیک ملاقات کنند. از برند ام‌وی‌ام کراس‌اوور جدید X33 کراس را می‌بینیم که در کنار مدل‌های دیگری مثل X22 پرو به نمایش درآمده است. این خودرو فیس‌لیفت X22 پرو محسوب می‌شود که با طراحی بیرونی جدید و داشبورد کاملاً متفاوت به بازار عرضه خواهد شد.

از برند فونیکس، سدان جذاب آریزو 6 جی‌تی و شاسی‌بلند تیگو 7 پرو مکس به نمایش درآمده‌اند. آریزو 6 جی‌تی که به پیشرانه 1.6 لیتری توربو GDI با 197 اسب بخار قدرت مجهز است، قوی‌ترین و پرشتاب‌ترین سدان مونتاژی بازار کشورمان محسوب می‌شود. این خودرو از امکانات کاملی هم بهره می‌برد. همین پیشرانه را زیر کاپوت تیگو 7 پرو مکس هم می‌بینیم تا این شاسی‌بلند نقطه‌ضعف تیگو 7 پرو که پیشرانه 1.5 لیتری با 156 اسب بخار قدرت بود را برطرف کرده باشد. تیگو 7 پرو مکس همچنین از داشبورد کاملاً جدیدی بهره می‌برد و به امکانات بیشتری مجهز شده است.

در آخر هم به برند اکس‌تریم می‌رسیم که برای عرضه لوکس‌ترین محصولات چری در نظر گرفته شده است. این برند قصد دارد محصولات برند اکسید چری را به‌صورت وارداتی در کشورمان عرضه کند. مدیران خودرو محصولات اکستریم را اولین بار در نمایشگاه خودروی اصفهان رونمایی کرد و حالا این سه مدل که VX، LX و TXL نام دارند را به اهواز آورده است. این سه شاسی‌بلند از مدل‌هایی که توسط برند فونیکس عرضه می‌شود لوکس‌تر هستند و هر سه از سامانه چهارچرخ محرک بهره می‌برند.

نوزدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی خودروی اهواز از 14 تا 17 دی‌ماه 1402 میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود.

نوشته های مشابه

‫8 دیدگاه ها

  1. این مدیران خودرو باید اسمش را به
    نوکران خودرو تغییر دهد
    چون فقط غلام حلقه به گوش چینی ها
    است و حافظ منافع کمونیست های چینی شده .

    1. مگه ایران خودرو با کیفیت میزنه که ما طرفدار وطن خودمون باشیم ، کارخونه های وطنی بجز بدنه حلبی و قطعات اشغالی مگه چیز با کیفیتی هم داشتن؟میتونن خوب تولید کنن ولی دزدن ، تو این تحریم ها باز هم خدایا شکر که ماشین های چینی تو بازارمون هست که صد رحمت به ایران داره

  2. باسلام من قصد خرید جک ویا فیدلیتی را دارم با شرایط پیش پرداخت و اقساط تعیین شده و داشتن
    چک صیاد من میتوانم سند منزلم را گرو بزارم تا
    مادامیکه چکهایم پاس شود وسند ماشین هم دررهنباشد ولی ضامن ندارم ویکی باشرایط گنجانده
    شده برای ضامن شدن پیدا نمیشود.پیشنهاد میشود
    ضامن را حذف کنید تا من وامثالهم بتوانیم ثبت و نام کنیم بامید خداوند

  3. الهی شکرت سالمم هیچ پوچ! هستندبرایم همه چیزای این دنیااین آشغالا!که دیگه فقط برای یک نوجوان آن هم برای انجام کارهای روزمره اش شایدبدردبخوره.نه مسنی که۵۰تا۶۰سال عمرازخددگرفته دراوج دورانی که بعدعمری زحمات وتلاش حال که بایدیک دم راحت باشدحقش بیش این ماشین هست خدایاشکرر

  4. هیچکدام از آنها برای ما قابل دسترس نیستند،چون قدرت خریدی برای ما باقی نمانده.

  5. هیچ حقی وجود ندارد اگر پول داشته باشی میتونی
    بخری وگرنه باید پیاده بمونی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا