مکمل بنزین
برگزیده‌هابررسی

بررسی لیفان 820، زیباتر از گذشته!

در طول سال‌های گذشته کمپانی‌های چینی با رشدی عجیب وارد بازار ایران شدند و البته استقبال خوبی را نیز از سوی مشتریان میزبانی کردند. یکی از این کمپانی‌ها که در ایران با کمک همکار تجاری خود فعالیت می‌کند، لیفان نام دارد که محصولات میان‌رده خوبی را از آن در خیابان‌های ایران شاهد هستیم و اکنون این کمپانی نسخه جدیدی از محصولات خود را با نام لیفان 820 معرفی کرده است که این خودرو پرچم‌دار لیفان موتور چینی است که به زودی در بازار ایران و توسط شرکت کرمان موتور شاهد حضور آن هستیم.

lifan-820-1

این محصول نیز همانند برادران خود یک خودروی سدان چهار درب بوده که بهتر است برای بررسی این محصول از بخش خارجی آن شروع کنیم. لیفان 820 ابعاد بزرگی دارد و طول این خودرو 4865 میلی‌متر و عرضش 1835 میلی‌متر است و ارتفاعی در حدود 1480 میلی‌متر دارد که فاصله دو محور این خودرو 2775 میلی‌متر شده است و از تایر‌های 16 اینچی استفاده می‌کند که 5 تایر این خودرو را همراهی می‌کنند (با احتساب تایر زاپاس).

lifan-820-2

لیفان 820 سدان ابعاد بزرگی دارد که حتی این سایز کمی بزرگ‌تر از تویوتا کمری (XV50) به‌نظر می‌رسد اما این درحالی‌ست که فاصله بین محور جلو و عقب این دو خودرو برابر هستند. البته به صورت خیلی اتفاقی این محصول با تویوتا کمری شباهت‌هایی دارد که کمی عجیب است و مخصوصا در پلتفرم آن دو نیز شاهد این شباهت‌ها هستیم (ما می‌گوییم شباهت، شما بخوانید کپی) اما هرچه که باشد این محصول در حال حاضر خودرویی از سوی کمپانی چینی لیفان است و بخواهیم یا نه وارد خیابان‌ها خواهد شد.

lifan-820-3

با وجود تمام این تفاسیر، ظاهر این خودرو زیبا و مدرن است و شاید بتواند در این زمینه با بسیاری از خودرو‌های هم‌رده خود رقابت کند و حداقل نسبت به نمونه فعلی موجود در ایران (لیفان 620) بسیار زیباتر شده است اما بدون شک نمی‌تواند با سری 7 بی‌ام‌و و یا آئودی A4 و هیوندای سوناتا از لحاظ طراحی رقابتی خونین داشته باشد و شاید در همان ابتدا کناره گیری کند.

lifan-820-4

در بخش جلویی این خودرو چراغ‌های جدیدی را شاهد هستیم که احساس مدرن بودن را به شما القا خواهند کرد و درون آن‌ها نیز از LED استفاده شده است. در بین این چراغ‌ها، جلو پنجره بزرگ لیفان 820 قرار گرفته است که تقریبا زیباست و جلوه خوبی به خودرو بخشیده و البته این بخش نقش زیادی نیز در سرد نگهداشتن موتور و ایرودینامک خودرو خواهد داشت.

lifan-820-6

اما اگر از کنار به این خودرو نگاهی داشته باشیم، در کنار این بدنه و طراحی، تنها چیزی که چندان به دل خوش نخواهد آمد تایر‌های این خودرو خواهند بود که واقعا برای آن کوچک هستند و لیفان بر روی محصول جدید خود یک نمونه 16 اینچی را قرار داده است که به سادگی می‌توانست آن را با یک نمونه 17 و یا 18 اینچی جایگزین کند (مشکلی نیست! بعد از ورود به بازار ایران و خرید این محصول خودمان در خصوص تعویض تایرها دست به کار می‌شویم). کلا به نظر می‌رسد که چینی‌ها علاقه زیادی به استفاده از تایرهای کوچک برای خودروهای خودشان دارند و این مورد در ارتباط با سایر تولیدات چینی‌ها هم‌چون جک و چری هم دیده می‌شود.

lifan-820-5

نکته دوست داشتنی دیگر در خصوص طراحی این محصول به بخش پشتی و بال تعبیه شده بر روی صندوق عقب باز می‌گردد که در کنار ایجاد ایرودینامیک مناسب، باعث شده که بخش پشتی نیز در کنار چراغ‌های LED آن هرچه زیباتر شوند و جلوه نمایی کند.

لیفان در زمینه طراحی بخش داخلی این خودرو نیز همچنان با احتیاط عمل کرده و در این خصوص تنها می‌توانیم بگوییم که طراحی این بخش قابل قبول است و البته این طراحی باعث شده که دسترسی به بخش‌های مختلف ساده باشد و در این خصوص لیفان 820 طراحی ارگونومیکی دارد. درون این خودرو تاحدودی ساده اما دنج است ولی به هیچ وجه نمی‌تواند با خودرو‌های اروپایی، ژاپنی و کره‌ای رقابت کند.

lifan-820-7

از لحاظ دکوراسیون داخلی این محصول نمره زیادی را نمی‌تواند به خود اختصاص دهد اما در خصوص سر و صدا این محصول خیلی نجیبانه عمل می‌کند و ورود صدای موتور به داخل کابین نیز قابل قبول است. در خصوص فضای داخلی نیز باید بگوییم که 5 نفر می‌توانند به راحتی درون این خودرو بنشینند و البته امکان قرار دادن 510 لیتر بار نیز در صندوق عقب وجود دارد.

lifan-820-8

صندلی‌های جلویی این خودرو چندان دلچسب نیستند و تنظیم صندلی‌ها نیز به صورت برقی انجام می‌شود. یک نمایشگر کوچک هم در کنسول جلویی خودرو قرار دارد که در آن اطلاعاتی در خصوص تهویه هوا و سیستم صوتی نمایش داده می‌شود. البته این کمپانی قابلیت‌های دیگری را نیز بر روی این خودرو قرار داده است که جالب به نظر می‌رسند. برای مثال بر روی این خوردو شاهد گرمکن صندلی‌های جلو،‌ کنترل هوای دو حالته، ورود بدون کلید، گرمکن برقی آینه‌ها، سانروف الکترونیکی، فرمان با پوشش چرمی، صندلی‌های چرمی، سنسور باران، کنترل نور چراغ‌ها و… هستیم.

lifan-820-9

موتور چهار سیلندر این خودرو به شما امکان این را خواهد داد که با سرعت و شتاب مناسبی حرکت کنید و در مقابل ترمز‌های دیسکی (بر روی هر چهار چرخ) نیز باعث خواهند شد تا در حین فشار دادن پدال ترمز هر چه سریع‌تر سرعت خودرو را کاهش دهید.

موتور لیفان 820 یک نمونه 1.8 لیتری است که جعبه دنده 5 حالته دستی دارد و می‌تواند به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت در مدت 15.8 ثانیه برسد و نهایت سرعت این خودرو نیز 180 کیلومتر بر ساعت است. البته شاید برایتان جالب باشد که بدانید لیفان X60 نیز از این موتور استفاده می‌کند (یک خودرو سدان با کراس‌آور فرقی ندارد؟).

در نسخه دیگری از این خودرو نیز شاهد یک موتور قدرتمند‌تر هستیم که 2.4 لیتری است و از جعبه دنده 6 حالته اتوماتیک بهره می‌برد که در این موتور نیز بیش از 180 کیلومتر بر ساعت نمی‌توانید رانندگی کنید.

جمع بندی

بدون شک لیفان 820 نسبت به لیفان 620 بسیار بهتر شده است و شاهد طراحی زیباتری بر روی این نسخه هستیم که یک موتور قدرتمند نیز آن را یاری می‌کند. البته کلاس این خودرو نیز در بین ماشین‌های نسبتا لوکس قرار می‌گیرد و به همین خاطر، قیمت بالاتری خواهد داشت و احتمال می‌رود که پس از عرضه رسمی آن در ایران، در حدود ۸۰ میلیون تومان برچسب قیمت بخورد، حال نظر شما در خصوص لیفان 820 چیست؟

سعید میرزاپور

عشق به آی‌تی و خودرو باعث شده که بتوانم با تغییرات سریع دنیا همگام باشم؛ امیدوارم در کنار یکدیگر تجربه خوبی از نرمی تکنولوژی و غرش خودرو داشته باشیم!

نوشته های مشابه

‫30 دیدگاه ها

  1. به هیچ وجه ارزش خرید ندارند این ماشینهای قوطی چینی…فقط ظاهر دارند

    1. باز خوبه قوطیه یه پناهی داره ماشین ایرانی حتی قوطیم نیس انگار تو هوایی هیچ امنیتی نداره

  2. نظر…اشتباه نکن اتفاقا ماشین بدی نیست من خودمم لیفان 620 دارم ازش راضی هستم و در مقایسه با ایران خودرو خیلی بهتره ولی اگه بخوای با ماشین کره ای و ِاپنی مقایسه کنی بهشون نمیرسه البته قیمت لیفان هم بهشون نمیرسه پول بده پلو بخور

  3. با نظرتون موافقم از ماشینای آشغال ایران که خیلی خیلی بهتره ما ها هم هر چی تلاش کنیم آخرش باید از همین ماشینا سوار بشیم با این وضع اقتصاد کشور از هیجی بهترن ای ماشینا

  4. با سلام- ابتدا دوست دارم همه دوستان واقع بینانه نظر بدن-سپس دلایل روشن و منطقی بیان کنند- دوستی از روی کلید استارت خواسته کیفیت این خودرو رو بشناسه- دوستی خودروهای دسته دوم بازار رو با 7-8 سال کارکرد به رخ میکشه و دوستی نام چین یا برند لیفان رو مسخره میکند- که در این 6 سال اخیر که خودروهای چینی با چهره ها و نامهای مختلف در ایران فروش داشته اند هرگز نارضایتی گسترده مثل دو شرکت بزرگ و انحصاری ایران را نداشته اند- و تقریبا نسبت به امکانات و قیمت خودرو مشتریان رضایت داشته اند- مگر کسانی که از خودروهای لوکس و گران قیمت سوار این خودروها ی چینی شده اند- که نارضایتی انها هم کاملا منطقی هست زیرا از نظر کیفیت و سواری خودرویی با حد اقل دو برابر قیمت را تجربه کرده اند-اما برای کسانی که خودروهای ایران خودرو و سایپا را تجربه کرده اند قضیه متفاوت هست- و به جرات میتوان گفت همه کسانی که امروز خودروی چینی را به عنوان مرکب برگزیده اند تجربه خودروی داخلی را هم دارند و در مجموع رضایت بسیار بیشتری از خودروی چینی نسبت به ایرانی دارند – البته اگر در ایتمهای مختلف راهی علمی برای تشخیص بهتر این موضوع بود بهتر میشد مطالعه کرد-اما اینجانب با 20 سال سابقه رانندگی که بیش از 10 مدل خودروی ایرانی را تجربه کرده ام -و در حال حاضر 2.5 سال لیفان تلنت دارم و 60000 کیلومتر با ان رانندگی داشته ام -اعلام میکنم در دنیای امروز هر چه پول بدهید اش میخورید برای چینی ها 2 نخود بیشتر می خورید-ولی در کل باز هم لیفان را از تمامی محصولات ایرانی و نه کره ای و اروپایی بالاتر می دانم – و هزاران دلیل فنی و ایمنی دارم- اما مهمترین نکته تاریک خودروهای چینی افت قیمت که به خاطر خدمات پس از فروش ان هست نه کیفیت ان نسبت به خودروهای ایرانی هست که این افت قیمت از نظر درصد برای تمامی محصولات خارجی حتی پرفروش ترین ها مثل مزدا 3 با همین درصد وجود دارد- افت قیمتی 2 سال اول بالای 25 درصد قیمت خودرو هست-مثلا شما مزدا 3 سال 92 را که 120 میلیون خریداری کردید الان با خوش اقبالی میتوانید 90 میلیون بفروش برسانید- اما نکته تاریکتر ان فرهنگ مبهم مردم ایران هست که درگیر مشکلات خاص اقتصادی هستند- حاضرند خودرویی چون 206 را با نازلترین کیفیت حدود 38 م بخرند – و فقط دلخوش افت قیمت کمتر ان هستند- ولی به این توجه ندارند که خودشان 2 سال می خواهند راکب مرکبی باشند که همه جوره ازارشان میدهد- از نظر ایمنی در سطح بسیار پایینی هست- فرمان پذیری نا مناسب و ترمزهای ضعیف- خرابیهای تکراری- و تمام اینها در زیر بعد افت قیمت کمتر پنهان میشوند- دوستانی هستند از برند حرف میزنند- مگر پژو 407 برند نیست مگر سیتروین c5برند نبود – چرا انها در بازار ایران نیست و نابود شدند- مگر سانگ یانگ برند معتبری نیست – قبول کنیم خودمان را فریب میدهیم- ما بیشتر دوست داریم به دست دیگران نگاه کنیم و دهان بین هستیم- مثلا میخواهیم خودمان را زرنگ بدانیم در صورتی که در دام دلالان خودرو افتاده ایم- و خط فکری ما را انها مشخص میکنند- و بازار را برای ما تعیین میکنند- به هر دلالی رو بزنید می گوید فقط خودروی بورس بخر یعنی فقط برای جیب انها کار میکنیم- همین پراید را دلال با 2 میلیون زیر قیمت میخرد- خودروی لیفان من را نیز با 2 میلیون زیر قیمت میخرد- پس میشود گفت خودروی پراید سود بیشتری برایش دارد- مشتری هم زودتر پیدا میکند-

    1. سلام به همگی
      من حدود دو سال ونیم خودروی جک جی ۵ اتوماتیک دارم . ۳۱ هزار تا باهاش رفتم . فقط سرویس ۳۰۰۰تا و ۱۱۰۰۰ تا رو بردم نمایندگی تا الان هم هیچ آزار و اریتی نکرده خدارو شکر . قبول کنیم که سرعت پیشرفت خودروهای چینی بسیار سریعتر از حتی کره ای هاست. این خودروها از یک کارخانه خودروسازی در چین ارسال میشه و یه نام رو یدک میکشه. مثل این دو دزد خودروساز ما نیستن که به دنبال فروش لحظه ای باشن. این دو کارخونه اکثر قطعه هاشون از سفارش هایی که به کارگاههای قطعه سازی گمنام چین با درجه کیفیت منفی میدن ، تامین میشه . داداش تمام خودروهای داخلی نما وظاهر اروپایی دارن یعنی بدنه ، وگرنه در دل و قلبشون قطعات چینی هست . در اتوبان‌ها چقدر ماشین صفر کیلومتر میبینیم که ….. لطفا خودمون رو گول نزنیم . باید واقع گرا بود. والا منم دلم میخواد سوار یه ماشین ژاپنی یا اروپایی بشم ولی پولم نمیرسه.

  5. نظر…مهمترین نکته این هست که اگر 3 سال بازار ایران را به صورت انحصاری در اختیار 4 شرکت چینی قرار بدهید در سال چهارم خودرویی در حد کیفیت و امکانات اپتیما یا سونوتا را با نهایت 50 میلیون تومان وارد بازار ایران خواهد کرد- و مطمین هستم همه شما با این حرف من کاملا موافقید- چون این شیوه مدیریت و مشتری مداری را در کارشان میبینیم- و عامل مهمتر فکر باز و بدون تعصب و انتقادپذبر انهاست- حالا دوستان مخالف خودروی چینی از خودشان سوال بفرمایند چرا باید دلخوش خودروسازی باشیم که بعد از 37 که از انقلاب گذشته به جای تولید خودرویی با کیفیت و صد در صد داخلی با قیمت مناسب به ما خودرویی را تحویل میدهد که هر روز دچار افت کیفیت شده و قیمت ان بالاتر میرود و حد اقل 50 در صد قطعات ان نیز از دیگر کشورها وارد میشود- دوستان هیچ چیزی بد تر ازاین نیست که حقیقتی را که میبینیم کتمان کنیم-اگر شما ادعای بی کیفیت بودن خودروی چینی را دارید پس خودروهای تولید ما در برابر انها دارای عدم صلاحیت شماره گذاری هستند-که مهمترین بحث ان الایندگی خودروهای ما هستند که تقریبا دو برابر خودروهای چینی میباشد- یا ایمنی به مراتب ضعیفتر با سیستم ترمز معیوب-

  6. اگر این چینی ها در بازار ایران نمی امدند- الان 206 بالای 70 میلیون قیمت داشت- یا مگان 140 میلیون بود- کمری 2005 را با 100 میلیون نمیشد خرید-

  7. فکر کن پراید رو باید میخریدیم 50 میلیون- چه حالی میداد

  8. باسلام من با نظر احمداقا موافقم چون من خودم لوکس سوارم اما از موقعی که یادم میاد ماشینهای تولید داخل دایما پشت بدک کش امداد اویزونند اما خداوکیلی یه بارم ندیدم لیفان یا تولیدات چینی اویزون امدادخودرو باشن به صورت نامحسوسم سر زدم به نمایندگیهاشون در قسمت خدمات پس از فروش خیلی قشنگ و محترمانه جواب مشتری رو میدادندو کارمشتری در اسرع وقت انجام میشد من با توجه به ریزبینی و تجربه خودم لیفان 820 رو انتخاب کردم برای سوارشدن چون از لحاظ امکانت تقریبا تو رنج قیمتیش هیچ رقیبی رو نداره از لحاظ فنی دقیقا شبیه تویوتاکمریه فقط باید امتحانشو پس بده که یقین دارم تو امتحانش نمره قبولی رو میگیره چون خودرویی با 5سال گارانتی یا150000کیلومتر از نظر استقامت و مقاومت باید در سطح بالایی باشه که شرکت این گارانتی رو بذاش در نظر گرفتهدرگل تو این بازار اشفته خودرو بهتر از این برای سوار شدن پیدا نمیکنید اونم با این رنج قیمت یاحق

  9. به نظر من تا زمانی انسان در مورد دستگاههای فنی به خصوص خودرو تجربه نکنه نمیتونه نظر درست بده- من از مخالفان خودروی چینی بودم هنوز هم به شخصه راضی به خرید چینی نیستم ولی عید امسال تجربه خوبی داشتم که بیان میکنم-در مسافرت نوروزی 4 خودروی سمند-206-تندر90-لیفان تلنت-با هم همراه شدیم-نزدیک به 4000 کیلومتر -من خودم تندر دارم و در جمع فکر میکردم بهترین خودرو از ان منه- ولی برای تست نزدیک به 500 کیلومتر از شاهرود تا تهران رانندگی با لیفان رو تجربه کردم-خوب شب بود- و باران می اومداما بدون هیچ مشکلی من رانندگی میکردم- و در شهر سمنان که برای استراحت توقف کردیم با اعتراض دیگران مواجه شدم که دید کمه و جاده لغزنده چرا با سرعت حرکت می کنی- به همین خاطر برادرم با سمندافتاد جلو منم اخرین ماشین-30 کیلومتر از سرعت کاسته شد متوسط 85- معلوم بود اضطراب داره- پیش خو.دم گفتم برادرم میترسه- ساعت 2 نیمه شب رسیدیم تهران -فردا ساعت 17حرکت گردیم به سمت زنجان-من با تندر بودم-شوهرخالم با لیفان خودش جلو افتاد- بارون میزد -وقتی تاریک شد فهمیدم شب قبل چقدر رانندگی برای من متفاوت بوده- و اضطراب از لغزندگی و دید کم به سراغم اومد- باور کنید پا م رو پدال گاز میلرزید-اما شوهر خاله بدون توجه به ما راحت 120 میرفت- و احساس راحتی شب قبل با لیفان به یادم افتاد و فعلا از دست انداختن لیفان شوهر خاله دست برداشتم- در ضمن این فقط هندلینگ بود-تو سرعت و کشش هم حرفی نداشتیم- هر کدوم از ما برای عیب های جزیی تعمیرگاه رفتیم ولی لیفان نه- هیچ وقت دیگه با شوهر خالم کل نمیندازم- انسا ن عاقل یهتره حقیقت رو بپذیره

  10. 150000 کیلومتر یا پنج سال گارانتی یعنی یک اتوموبیل در حد استانداردهای بالا.

    1. به نظر من هم ماشين خيلى جالبيه فقط به نظرتون سرعت حداكثر ١٨٠ واسه اين خودرو كم نيست؟

  11. من با نظر نادر به فکر فرو رفتم- واقعا ادم تا تجربه نکنه نباید نظر بده- من پرشیا دارم- ولی یه حسی قلقلکم میده یه لیفان کارکرده بخرم- چند باری امتحانی باهاش رانندگی کردم- البته در مجموع 5 کیلومتر هم نشده- توش حس خوبی داشت هرچند یه جاهایی از کیفیت زده شده- مثل قابهای پلاستیکی- ولی میتونم بگم امکاناتش با کیفیت بود-دوربین دنده عقب خیلی با کیفیت و کاربردیه- ماشین ارام و خوبی به نظر میاد-ولی فقط از خرابی تو جاده میترسم هیچکی سر در نمیاره- شاید هم بیارن-البته دو بار تا حالا ماشین خودمو مجبور شدم با یدک کش حمل کنم- چون تعمیر کارم همه کاری از دستش بر نمیاد-دل و میزنم به دریا

  12. سلام به نظر من ماشين خيلى جالبيه فقط مسئله اينه كه به نظرتون سرعت حد اكثر ١٨٠ كم نيست براى اين خودرو؟

  13. ليفان 820 صفر پلاك فول آپشن
    سانروف،كروز كنترل،صندلي چرم،گرم كن صندلي،ESP،دكمه سنسور پارك،اتولايت،5 سال گارانتي شركت يا 150000،رينگ اسپرت،بلوتوث و … تماس

  14. سلام. داماد من حدود یک ماه پیش لیفان 820 خرید از تهران، چون قبلش پژو 206 داشت و تجربه رانندگی با گیربکس اتومات نداشت از من خواست که با هم بریم تا ماشین بیاریم شهرستان. من قبلا تجربه رانندگی با سوناتا Yf رو داشتم، باور کنید بدون اغراق حسی رو که لیفان 820 بهم داد تفاوت زیادی با سوناتا نداشت مثل قدرت، کنترل کشش سر پیچها تعویض به موقع دنده… (تو مسیر جاده چالوس. کندوان) به نظر من تفاوت 820 با سوناتا یا اپتیما…. تو جنس مواد به کار رفته در داشبورد یا چرم صندلی‌ها و تا اندازه ای هم برند کره ای بودنشون هست ولی باید این رو هم در نظر داشت که شما برای 820 هشتاد و پنج میلیون پول میدید در صورتی که برای خرید سوناتا یا اپتیما 2016باید صد و هشتاد میلیون بدین. من خودم چون تجربه رانندگی با هر سه تاشونو دارم به نظرم تفاوت مواد به کار رفته در داشبورد و تزیینات داخلی و چرم صندلی‌ها یا یه خورده گشتاور کمتر به قیمت دو برابر بیشتر پول دادن می ارزه. و این رو هم بگم اشغالای که ایران خودرو و سایپا به اسم ماشین درست میکنن و میدن دست مردم بی گناه به گرد پای 820 هم نمیرسن چه برسه که بخوان باهاش مقایسه بشن، 820 باید با هم قیمت و هم تراز خودش مقایسه کرد و با در نظر گرفتن همه جوانب تصمیم درست گرفت. همیشه شاد و سالم باشید

  15. من یه دونه 820 گرفتم واقع راضی هستم از ماشین به نظر من تو ماشین های داخلی بهتر است

  16. بنده یه دونه 820 گرفتم واقعا راضی هستم و این ماشین تو ماشین های داخلی بهتر است به نظر من و نظر تمام کسانی که استفاده کردن.

  17. باسلام،820 تو رنج قیمتی بی رقیبه،4ماهه که دارم فوق العاده راضی هستم

  18. سلام ماشین بسیار عالیه و من خودم خریدم و تا حالا که شکر خدا عالیه بوده

  19. سلام بنده حدود سه ماه ونیم قبل یه دستگاه خودرو لیفان ۸۲۰ خریدم و ولانسبت شماها مثل سگ پشیمونم ازروز نخست چراغهای ماشین خراب بود درست نشد که نشد گفتند سفارش می دهیم از طهران بیاورند که هنوز نیاورده اند. بخاری ماشین – سنسور عقب – چراغهای جفت راهنما خراب کف پوشهای ماشین هنگام تحویل مانند گونی شاید بدتر از همه جالبتر ماشینی که فقط ۹۰۰ کیلومتر راه رفته آب کم می نماید و هیچ کس محل سگ به خواسته های شما نمی دهد گویی که فقط میخواسته اند پول شما هارو بگیرن و به ریشتون بخندن شماره تماسمو میذارم فکر نکنید رقبا دارن برعلیه آقایون مطلب مینو یسن قسمتون میدم از این شرکت خودروسازی چیزی بخرین که مثل بنده در گل خواهید ماند
    شجره ۰۹۱۳۵۳۹۰۰۷۹

    1. من الان مدتی هست لیفان ۸۲۰ خریداری کردم من از این ماشین بسیار راضی هستم و تضمین می کنم که از خریداری این ماشین پشیمان نخواهید شد. ظاهر عالی -قیمت مناسب- موتور قوی- کیفیت خوب. به هر چیز چینی اینقدر دید منفی نداشته باشید.

    2. آخه مرد حسابی رفتی تو همه این سایت ها مطلب نوشتی که چی؟ میخای یعنی ماشینو خراب کنی چه سودی به تو میرسه شما حتی تلفنتم جواب نمیدی از شرکت چندین بار باهات تماس گرفتن جواب ندادی پس معلومه حرفه مفد میزنی

    3. حرفه مفد میزنی تو که گوشیتیم جواب نمیدی از سوی شرکت چند بار باهات تماس گرفتن جواب ندادی برو خدا روزیتو جای دیگه حوالت کنه

  20. من یه چیز رو می گم که این ماشین توانایی این رو داره که حداکثر تا سرعت ۲۳۵ kmh رو بره

  21. آقا لطفا درباره ی خدمات پس از فروش این ماشین توضیح بدید. لطفا کسانی که ماشین رو دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا