مکمل بنزین
گوناگونخبر

نسل جدید GAC GS4 معرفی شد، برادر بزرگ‌تر GS3 راسا موتور

شرکت چینی GAC که به‌تازگی تعدادی از محصولات آن توسط راسا موتور به کشورمان وارد شده، نسل جدید شاسی‌بلند GS4 را معرفی کرده است. این خودرو که با نام GS4 مکس به بازار عرضه خواهد شد، برادر بزرگ‌تر GS3 وارداتی راسا موتور محسوب می‌شود. اولین نسل GS4 در سال 2015 معرفی شد و این مدل جدید نسل سوم آن محسوب می‌شود. بر دماغه GS4 مکس جلوپنجره بزرگی سلطه دارد و طراحی چراغ‌های جلو تا حدودی تویوتا هایلندر را به یاد می‌آورد.

در پروفیل جانبی این کراس‌اوور چینی شاهد خطوط شارپ و صریحی هستیم که فرم انتهایی آن شباهت زیادی به GAC امکو دارد. بااین‌حال، در عقب برخلاف امکو شاهد چراغ‌های افقی شاهد چراغ‌های افقی آبشاری هستیم که تا روی گلگیرها کشیده شده‌اند. همچنین دیفیوزر و اسپویلر عقب هم نمای بسیار اسپرت‌تری را نسبت به نسل قبلی ایجاد کرده‌اند. GS4 مکس 4,685 میلی‌متر طول، 1,901 میلی‌متر عرض و 1,690 میلی‌متر ارتفاع دارد و فاصله محوری آن 2,750 میلی‌متر است.

در داخل این خودرو طراحی ساده و در عین حال مدرنی را می‌بینیم. در میانه داشبورد نمایشگر بزرگ 14.6 اینچی خودنمایی می‌کند که مرکز کنترل عملکردهای مختلف خودرو خواهد بود. سیستم اطلاعاتی-سرگرمی GAC از هوش مصنوعی و کنترل صوتی بهره می‌برد و امکان کنترل قسمت‌های مختلف را با فرامین صوتی فراهم می‌کند. سانروف پانوراما، آفتاب‌گیر برقی، تنظیم برقی 6 جهته صندلی راننده، گرم‌کن صندلی‌های جلو و 8 ایربگ هم از دیگر ویژگی‌های داخلی این خودرو هستند. صندوق بار GS4 جدید 638 لیتر ظرفیت دارد که با خواباندن صندلی‌های عقب این رقم به 1586 لیتر افزایش پیدا می‌کند.

این کراس‌اوور چینی همچنین از پکیج ایمنی ADiGO PILOT گک هم بهره می‌برد که هشت سیستم کمک‌راننده هوشمند سطح دو شامل ترمز اضطراری خودکار با قابلیت تشخیص عابر پیاده، هشدار برخورد جلو، کروز کنترل تطبیقی، دستیار حفظ حرکت میان خطوط، هشدار خروج از خط، دستیار تشخیص تابلوها و نوربالای خودکار را ارائه می‌کند. GS4 مکس از یک پیشرانه 1.5 لیتری توربو استفاده می‌کند که به یک گیربکس هفت سرعته دوکلاچه متصل است. این موتور 177 اسب بخار قدرت و 270 نیوتن متر گشتاور دارد و به‌صورت ترکیبی 6.8 لیتر بنزین در هر صد کیلومتر مصرف می‌کند.

GS4 مکس با وجود بهبودهای قابل‌توجهی که نسبت به نسل قبلی تجربه کرده است، با قیمت کمتری ارائه می‌شود. قیمت پایه این شاسی‌بلند جدید و مجهز چینی از تنها 100 هزار یوآن معادل 14 هزار دلار آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا