مکمل بنزین
گوناگونخبر

افتتاح شوروم جدید فردا موتورز با محصولات ام جی

شرکت فردا موتورز که نمایندگی رسمی‌ام جی در ایران محسوب می‌شود، شوروم بزرگ و لوکس خود را در تقاطع معروف پارک‌وی تهران افتتاح کرده است. این شوروم که قبلاً قرار بود میزبان خودروهای لوکس جگوار لندروور باشد، حالا به محل نمایش محصولات ام جی تبدیل شده است. فردا موتورز اولین بار در نمایشگاه خودروی تهران 1402 با رونمایی از ام‌جی 5 و ام‌جی GT خبر از بازگرداندن دوباره این برند چینی بریتانیایی به کشورمان داد و حالا به نظر می‌رسد این شرکت قصد عرضه دیگر محصولات ام‌جی را هم دارد زیرا در شوروم جدید فردا موتورز غیر از دو خودرو مذکور، خودروهای دیگری هم دیده می‌شود.

یکی از این خودروها رووی DV است. رووی برندی متعلق به شرکت چینی سایک است یعنی همان شرکتی که مالکیت ام‌جی را هم در اختیار دارد. سایک زمانی که گروه ام‌جی روور بریتانیا را خرید، نتوانست حقوق استفاده از برند روور را به دست بیاورد و به همین دلیل بجای آن برند رووی را ایجاد کرد. رووی DV یک سدان مدرن و نسبتاً لوکس الکتریکی است. این سدان الکتریکی در دو نسخه تک موتوره با 197 و 210 اسب بخار قدرت و شعاع حرکتی 510 و 610 کیلومتر عرضه می‌شود.

خودروی بعدی که در شوروم فردا موتورز دیده می‌شود ام‌جی 4 است. این یک هاچ‌بک الکتریکی است که علاوه بر چین در اروپا هم عرضه می‌شود. نمونه‌ای که فردا موتور به ایران آورده از نوع XPower است که نسخه اسپرت و دو موتوره ام‌جی 4 محسوب می‌شود. این نسخه مجموعاً 435 اسب بخار قدرت و 600 نیوتن متر گشتاور دارد و ظرف 3.8 ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

جذاب‌ترین خودرویی که در این شوروم به چشم می‌خورد اما ام‌جی سایبراستر است. این یک رودستر اسپرت الکتریکی است و جدیدترین محصول ام‌جی محسوب می‌شود. سایبراستر در نسخه‌های مختلفی تولید می‌شود که قوی‌ترین آن‌ها 536 اسب بخار قدرت و 725 نیوتن متر گشتاور دارد و ظرف تنها 3.2 ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا