مکمل بنزین
گوناگونگزارشخبر

چهاردهمین شعبه آتو خسروانی در آمل افتتاح شد

اتو خسروانی پس افتتاح شعبه های جدید خود در خیابان طالقانی و نمایندگی تیگارد در تهران، روز گذشته جدیدترین نمایندگی مولتی برند خود در شر آمل را افتتاح کرد.

در این مراسم علی خسروانی در خصوص راه اندازی این شعبه گفت: اتو خسروانی قصد دارد تا در سراسر ایران نمایندگی های خود را افتتاح کند و به زودی در سرتاسر ایران شعب خود را افتتاح کرده و حتی به سراغ افتتاح شعب برون مرزی بین المللی نیز خواهیم رفت.

خسروانی در خصوص خدمات ویژه اتو خسروانی و اتوشناس هم افزود: خودروهای فروخته شده در اتو خسروانی به مدت 5 روز گارانتی مرجوعی دارد. خریدار می تواند تا 5 روز در صورت مغایرت کارشناسی اتو خسروانی با کارشناسی های بیرون از مجموعه، خودرو را بازگردانده و خسارت نیز دریافت کند. وی افزود: یکی از خاص ترین خدمات اتو خسروانی، گارانتی تعویض یک ساله خودرو برای محصولات با کیفیت عرضه شده است. در این خدمت اگر محصول فروخته شده در یک سال اول دچار مشکل حاد موتوری یا گیربکس بشود، خریدار می تواند خودروی معیوب را تحویل داده و یک خودروی صفر کیلومتر از اتو خسروانی دریافت کند.

همچنین گارانتی یک ساله تعمیر موتور و گیربکس نیز علاوه بر گارانتی اصلی محصولات از دیگر خدمات اتو خسروانی است.

گفتنی است نمایندگی آمل اتو خسروانی ظهر روز جمعه 24 آذرماه، با حضور نماینده مردم آمل و جمعی از مسئولین شهرستان، به دست علی خسروانی افتتاح شد.

محمد سعید بهمنی

فارغ التحصیل روابط بین الملل؛ عاشق ماشین با افتخار در خدمتم: ایمیل: Email: Saeid.bahmani@gmail.com اینستاگرام https://instagram.com/saeid.bahmaniii

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا