مکمل بنزین
گوناگوناخبار خودرو

حضور پررنگ آذریوردسال در نمایشگاه مشهد با خودروهای مختلف هوندا

شرکت آذریوردسال اولین بار در اسفند 1402 ثبت سفارش خودروهای هوندا را برای واردت به کشور آغاز کرد. اولین خودروی وارداتی این شرکت، هوندا سیتی بود که برای متقاضیان عادی ارائه شد. سپس در بهار سال 1403، آذریوردسال از واردات هوندا ZR-V ویژه جانبازان خبر داد. پس‌ازاین هم نوبت به واردات دیگر محصولات هوندا شامل HR-V، سیویک، آکورد و CR-V رسید. حال این شرکت تقریباً تمام محصولات هوندا که برای واردات در نظر گرفته را در نمایشگاه خودروی مشهد به نمایش درآورده است.

یکی از مدل‌های قابل‌توجه در بین خودروهای غرفه آذریوردسال، هوندا CR-V است که ویژه جانبازان خواهد بود. این خودرو یکی از پرفروش‌ترین شاسی‌بلندهای بازار آمریکا محسوب می‌شود، در نسخه هیبریدی به ایران آمده است که از یک پیشرانه 2 لیتری بنزینی با 148 اسب بخار قدرت به همراه یک موتور الکتریکی با 184 اسب بخار قدرت استفاده می‌کند. خودروی بعدی که در نمایشگاه مشهد در غرفه آذریوردسال دیده می‌شود، هوندا ZR-V است. این کراس‌اووری کوچک‌تر از CR-V و بزرگ‌تر HR-V است. این خودرو هم مثل برادر بزرگ‌تر خود، به قوای محرکه هیبریدی مجهز است که از یک پیشرانه لیتری بنزینی با 143 اسب بخار قدرت و یک موتور الکتریکی با 184 اسب بخار قدرت تشکیل شده است.

در سمت دیگر غرفه آذریوردسال در نمایشگاه مشهد نیز یکی از مشهورترین خودروهای هوندا یعنی سیویک دیده می‌شود. شرکت ایرانی قصد دارد نسخه اسپرت و پرچم‌دار تایپ R این خودرو را هم ویژه جانبازان به کشور وارد کند اما در مشهد فعلاً نسخه معمولی آن در معرض دید عموم قرار گرفته است. این سدان ژاپنی به یک پیشرانه 1.5 لیتری چهار سیلندر توربو مجهز است که 180 اسب بخار قدرت و 240 نیوتن متر گشتاور را به یک گیربکس CVT تحویل می‌دهد. آذریوردسال در نمایشگاه مشهد اولین و ارزان‌ترین خودروی وارداتی خود یعنی هوندا سیتی را هم به نمایش درآورده است.

بیست و چهارمین نمایشگاه خودروی مشهد از روز چهارشنبه ۲۸ شهریورماه آغاز شده و تا روز شنبه ۳۱ شهریورماه ادامه خواهد داشت. ساعات بازدید از این نمایشگاه 16 الی 22 خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا