مکمل بنزین
گوناگوناخبار خودرو

گروه خودروسازی آرتابان در سه بخش سواری، تجاری، ماشین آلات فعالیت خود را به صورت رسمی در ایران آغاز کرد

گروه خودروسازان آرتابان که چندی پیش زمزمه های حضور آن در بازار خودروی ایران به گوش می رسید حضور خود را به صورت رسمی اعلام کرد.
گروه خودروسازان آرتابان با پشتوانه تجربه چندین ساله در صنعت خودرو با فعالیت در سه حوزه سواری، تجاری و ماشین آلات سنگین به عنوان یک برند جدید تولید کننده خودرو، وارد صنعت خودروسازی شده است.
سایت تولیدی این گروه خودروسازی در زمینی به مساحت 200000 هزار مترمربع در استان قزوین به بهره بردای رسیده است.
در گروه آرتابان علاوه بر رفع نیاز کشور به خودروهای وارداتی به داخلی سازی و اشتغال زایی ملی نیز توجه ویژه ای شده است و قرار است بیشتر حجم فعالیت گروه آرتابان در بخش تولیدی باشد.
این گروه خودروسازی با شرکت آرتابان موتورز در زمینه خودروهای سواری و با شرکت آرتابان دیزل در زمینه خودروهای تجاری، کامیون و کامیونت در دوبخش تولیدی CKD و وارداتی CBU فعالیت رسمی خود را در صنعت خودرو آغاز کرده است.
آنچه در لابلای اخبار محفلی صنعت خودرو به گوش می رسد، گروه آرتابان کیفیت، ایمنی و قدرت و توجه به شاخص های تکنولوژی به روز دنیا را خط مشی های اصلی خود می داند که زنجیره مزایای رقابتی این گروه خودروسازی محسوب میشوند.
همچنین چند مدل خودروی SUV و SEDAN هیبرید و چند مدل خودروی کامیونت 6و8 تن از اولین محصولات و عرضه اولیه این گروه خودروسازی خواهند بود، که نشان از ارائه محصولات سواری و تجاری با مزایای رقابتی بالا می باشد.

گروه خودروسازان آرتابان با رویکرد مشتری مداری، اقدام به تولید و واردات خودروهایی نموده است که نیاز مشتریان ایرانی را بیش از گذشته برآورده کند و با ارائه محصولات و خدمات متمایز برای ساختن آینده ای جدید و تحقق رویاهای جامعه هدف، ماموریت و فلسفه وجودی خود را محقق کند.
همچنین صادرات محصولات به کشورهای همسایه در چشم انداز این گروه خودروسازی دیده می شود.

  پلتفرم جدید برای ایجاد قطب سوم خودروسازی کشور، طراحی و ساخته شد

تمرکز گروه خودروسازان آرتابان بر ارائه خدمات پس از فروش متمایز و افزایش سطح داخلی سازی با تکیه بر توانمندی کشور در حوزه تولید قطعات می باشد.
گروه خودروسازان آرتابان با گرایش به هوای پاک و حرکت به سمت کاهش آلایندگی با استفاده از تکنولوژی HYBRID EV تمرکز ویژه ای بر خودروهای هیبرید و خودروهای برقی دارد.
بنابراین باید منتظر ماند تا در روزها و هفته های آینده نوع محصولات این گروه خودروسازی در رسانه ها اعلام گردد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا