Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

دوره‎های فشرده دانشگاهی: هنگام رانندگی به شکار پوکیمون‎ها نپردازید!

انجام همزمان رانندگی و شکار پوکیمون‎ها اصلا ایده مناسبی نیست، زیرا این امر باعث بروز تصادفی در استرالیا شده است. به گزارش The Age عصر سه‎شنبه در خیابان کالج فرانسیس خاویر واقع در برویک یک راننده 19 ساله کنترل خودروی خود را از دست داده و با یک دیوار برخورد کرده است. تلاش این مرد برای انجام بازی باعث خارج شدن وی از محدوده میدان، برخورد شدید با یک حصار و برخورد با یک کلاس درس موقتی شد که خوشبختانه کلاس در آن لحظه خالی بود.

pokemon-go-0

در جدیدترین حادثه مرتبط با بازی پوکیمون هیچ‎کس زخمی نشد، اما پلیس محلی فرصت مناسبی برای انتشار یک بیانیه طنز به دست آورد. جولی آن نیومن سخنگوی پلیس اظهار داشت: «این جوان 19 ساله هیچ ستاره و شکلاتی جمع نکرد و فقط خسارت تصادف عایدش شد. هر توپ پوکیمون، تخم مرغ و یا معجونی که باقی مانده فقط پلیس را جذب کرده و بازی را به روزهای بعد موکول خواهد کرد.»

pokemon-go-2

این پسر جوان احتمالا محکوم به بی‎احتیاطی در رانندگی خواهد شد، اما بدون‎شک این اولین و آخرین حادثه مربوط به بازی پوکیمون نبوده است. موتور سواری در شهر بالتیمور آمریکا مشغول “شکار تمام پوکیمون‎ها” در حین رانندگی بود که با یک ماشین پلیس برخورد کرد. این حادثه توسط دوربین پلیس ضبط شده بود و منجر به بیان جمله‎ای عجیب از زبان راننده عصبانی شد: «این هم دستمزد من بابت وقت گذاشتن برای این بازی احمقانه لعنتی.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.