مکمل بنزین
گوناگونخبر

بوگاتی کایرون در موزه لویی ویتون در مقابل دوربین‌ها قرار گرفت!

علی‌رغم این‌که بوگاتی کایرون (شیرون) یکی از کمیاب‌ترین و گران‌ترین خودروهاست، اما با مراسم مختلف جهانی غریبه نیست. این ابرخودرو در راه آمدن به نمایشگاه خودرو پاریس ۲۰۱۶ و پیوستن به مراسم گروه فولکس‌واگن، در موزه هنر لویی ویتون، یکی از متمایزترین ساختمان‌ها در پایتخت فرانسه، که با هزینه ساخت ۱۴۳ میلیون دلار دو سال پیش افتتاح شد، توقفی داشت.

bugatti-chiron-louis-vuitton-1

این ساختمان گران‌قیمت مانند خانه کایرون به نظر می‌رسید. این خودرو در این ساختمان مقابل دوربین‌ها ظاهر شد. اجزای زیر بدنه این ابرخودرو طرافداران را یاد ویرون و کانسپت ویژن گرن توریسمو می‌اندازد، جایی که یک موتور ۸ لیتری توربو چهارقلوی W16 در آن‌ خوابیده است. این موتور ۱۴۷۹ اسب‌بخار توان و ۱۶۰۰ نیوتون‌متر (۱۱۸۰ پوند-فوت) گشتاور تولید می‌کند و اجازه می‌دهد که سرعت کایرون پیش از رسیدن به حداکثر ۴۲۰ کیلومتر بر ساعت، در فقط ۲.۵ ثانیه از ۰ به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد.

bugatti-chiron-louis-vuitton-3

فقط ۵۰۰ دستگاه از این هیولا ساخته خواهد شد، که هر کدام از آن‌ها ۲.۷ میلیون دلار قیمت دارد. بنابراین اگر شما یکی از معدود افراد خوش‌شانسی هستید که توانایی خرید بوگاتی کایرون را دارند، باید عجله کنید چرا که فقط ۲۰۰ دستگاه از این خودرو برای سفارش موجود است.

bugatti-chiron-louis-vuitton-2

فربد داودی

فربد داودی نویسنده و مترجم مطالب و اخبار حوزه خودرو در چرخان.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا