مکمل بنزین
گوناگونخبر

همکاری PSA و nuTonomy برای تست خودروهای خودران در سنگاپور!

گروه صنعتی PSA با همکاری استراتژیک با شرکت nuTonomy؛ آزمایش خودروهای خودران در سنگاپور را آغاز خواهد کرد.حضور nuTonomy و همکاری آن گروه صنعتی PSA به نصب چند سنسور و تجهیزات مرتبط برروی پژو 3008 خلاصه نشده و تمام کارها توسط تیم نوآوری PSA انجام خواهد شد. PSA انتظار دارد که روند همکاری آنها برای آماده‌سازی اولیه خودروهای خودران تا آخر تابستان ادامه یابد و در سپتامبر سال جاری میلادی، تست خودروهای خودران خود را با همکاری nuTonomy آغاز کند.

groupe-psa

شرکت nuTonomy یکی از پیشگامان توسعه نرم‌افزار برای خودراهای خودران بوده و گروه صنعتی PSA از همکاری با آنها بسیار هیجان‌زده است؛ زیرا با این کار زمینه ارتقاء نرم‌افزاری خودروهای تولیدی گروه صنعتی PSA فراهم می‌شود. PSA و nuTonomy معتقد هستند که ادغام توان تولیدی و نرم‌افزاری آنها گام مهمی برای استفاده از خودروهای خودران و توسعه رانندگی است. هر دو شرکت با همکاری یکدیگر به مطالعه عملکرد سیستم‌های مرتبط با خودروهای خودران پرداخته و وقت خود را صرف بررسی تجربیات و نیاز کسانی می‌کنند که از خودروهای خودران استفاده کرده‌اند.

کمپانی‌های  PSAو  nuTonomy پس از پایان آزمایشات اولیه خود در سنگاپور؛ می‌خواهند آزمایشات جدید و ویژه خود را در شهرهای دیگر کشور سنگاپور انجام دهند. یکی از مسئولان PSA درباره این همکاری گفته است: «این همکاری گام مهمی برای تولید خودروهایی کاملا خودکار بوده و ما را قادر می‌سازد که راه حل‌های مختلفی را آزمایش کنیم. ما بسیار از همکاری با nuTonomy بسیار خوشحال هستیم و از توان نرم‌افزاری و رباتیک کارشناسان آنها برای تولید خودروهای خودران استفاده خواهیم کرد.»

شرکت nuTonomy در اوت سال 2016 یک سرویس از تاکسی‌های خودران را در سنگاپور راه اندازی کرده است.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا