مکمل بنزین
برگزیده‌هابررسی

نگاهی اختصاصی به مزدا 3 نیو در ایران (با ویدیوی اختصاصی)

کمپانی شرقی مزدا، حال دیگر یکی از غول‌های خودروسازی دنیا شناخته می‌شود که با محصولات خاص و جوان پسندش توانسته است بازار خوبی در جهان پیدا کند. کشور ما از دیر باز میزبان محصولات این کمپانی بوده؛ اما خب، با ورود اولین سری مزدای جدید، نوع نگاه‌ها به این کمپانی تغییر کرده و مردم به سرعت جذب محصولاتش شدند.

new_mazda3_15_20110105_1334791567

مزدا 3 یکی از پرفروش‌ترین و البته محبوب‌ترین خودروهای تولید شده این کمپانی است که پس از موفقیت در سری اول، در مدل‌های متعددی اعم از هاچ بک و سدان و… وارد کشورمان شد. پس از آن مزدا 3 جدید (New Mazda 3) با تغییراتی ظاهری و باطنی آماده عرضه در کشورمان شد؛ که با توجه به سابقه خوب سری اول، بازهم مورد استقبال جوانان و خانواده‌ها قرار گرفت.

new_mazda3_4_20110105_1382394644

کلیپ زیر با همکاری تیم دست به آچار برای شما عزیزان و همراهان چرخان تهیه شده است. در این سری ویدئوها، سعی شده است تا در نهایت سادگی امکانات خودرو به صورت تصویری برای شما شرح داده شود. به زودی منتظر سایر کلیپ های آموزشی ما نیز باشید.

 

 

به سوپر گروه مزدا 3 ملحق شوید

محمد سعید بهمنی

فارغ التحصیل روابط بین الملل؛ عاشق ماشین با افتخار در خدمتم: ایمیل: Email: Saeid.bahmani@gmail.com اینستاگرام https://instagram.com/saeid.bahmaniii

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا