مکمل بنزین
شرایط فروش

شرایط فروش هیوندای توسان اعلام شد!

شاسی‌بلند هیوندای توسان مدل ۲۰۱۷ از تاریخ ۲۲ لغایت ۳۱ خرداد ماه توسط کرمان موتور با تجهیزات کامل و تیپ اتوماتیک با قیمت ۱۹۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان به فروش خواهد رسید. در شرایط خرید نقدی، یک ماه بعد از پرداخت هزینه خودروی هیوندای توسان تحویل مشتریان داده خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

در شرایط پیش فروش نقدی نیز کرمان موتور سه گزینه شامل پرداخت در ۲، ۳ یا چهار مرحله را قرار داده است. از این رو با توجه به تعداد مراحل پرداخت سود مشارکت مابین ۱۸ الی ۲۲ درصد و سود انصراف سالیانه ۱۴ درصد تعیین شده است. مشتریان خرید این خودرو در این شرایط خرید، هیوندای توسان را مابین شهریور الی آبان ماه ۹۶ دریافت خواهند کرد. وضعیت سند در این دو شرایط فروش آزاد خواهد بود.

این مقاله را از دست ندهید:

قیمت‌های غیرمنطقی کرمان موتور برای محصولات هیوندای و خودروهایی که بسیار گران است …. 

در شرایط فروش اقساطی نیز متقاضیان می‌توانند برای پیش پرداخت ۹۰، ۱۰۰ یا ۱۱۰ میلیون تومان پرداخت کنند و مابقی وجه را طی اقساط ۱۲، ۲۴ یا ۳۶ ماهه پرداخت خواهند کرد و طی یک ماه بعد از ثبت نام خودرویشان را تحویل خواهند گرفت. وضعیت سند در این شرایط فروش تا موقع پرداخت تمام اقساط در رهن باقی خواهد ماند. در صورت تاخیر در تحویل خودرو این شرکت به مشتریانش ۲.۵ درصد ماهیانه جریمه پرداخت خواهد کرد. متقاضیان خرید این شاسی‌بلند جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب‌سایت کرمان موتور یا نمایندگی‌های مجاز این شرکت در سراسر کشور مراجعه فرمایند.Tucson Sales Term

به سوپر گروه هیوندای توسان ملحق شوید

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا