مکمل بنزین
گوناگونخبرداخلی

عرضه دو خودروی جدید توسط کارمانیا تا پایان سال جاری!

حدود دو سال است که شرکت کارمانیا وارد بازار خودرو ایران شده و با همین مدت زمان کوتاه توانسته مشتریان خود را جذب کند و فروش خوبی را از خودروهای وارداتی BYD بدست آورد. در حال حاضر دو خودروی شاسی‌بلند BYD S6 و سدان BYD F3 وارد بازار ایران شده‌اند؛ ولی این شرکت قصد دارد تا آخر سال جاری دو مدل دیگر را نیز وارد بازار خودروهای ایران کند که این امر نشان از پتانسیل بالای فروش خودروی BYD در ایران است.

بیشتر بخوانید:

رئیس هیئت مدیره خودروسازی کارمانیا اعلام امیدواری کرد و اظهار کرد که تا پایان سال جاری دو مدل BYD تانگ و BYD سانگ وارد بازار ایران خواهد شد. در حال حاضر کارمانیا دارای ۱۵ نمایندگی در بعضی از شهرهای ایران است و مسئولان این شرکت در تلاش هستند تا در هر استان حداقل یک نمایندگی داشته باشد.

بسیاری از کارشناسان اعلام کرده‌اند که خودروهای BYD یک سرو گردن از دیگر رقبای چینی موجود در بازار ایران بالاتر است و دارای پتانسیل رقابت با خودروهای کره‌ای و ژاپنی است. آیا کارمانیا با وارد کردن خودروهای هیبریدی و برقی می‌تواند تحولی در صنعت خودروی ایران ایجاد کند؟ و مهم‌تر از آن سوال اصلی در اینجاست که دو مدل تانگ و سانگ با چه قیمتی وارد بازار ایران خواهد شد؟!

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. امید به این داریم چینیا تحول ایجاد کنن تو صنعت ما؟؟

    کارمانیا کپی کاری طرحای جدید نیسانو انجام میده و تو بعضی مدلا عینا از شاسی بلندای ده سال قبل هیوندای

    byd 6 رو دیدیم چه گلی به سر ما زد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا