مکمل بنزین
گوناگونخبر

ون مسکونی جدید فولکس‌واگن را ببینید؛ زندگی در ون!

تعداد کمی از وسایل نقلیه موجود در جهان توانایی تبدیل به یک ون مسکونی و یا صنعتی را دارند؛ ولی باید قبول کرد که محصولات فولکس‌واگن از این قاعده مستثناء هستند! این کمپانی قصد دارد که در نمایشگاه دوسلدورف که از تاریخ 26 اوت تا 3 سپتامبر برگزار خواهد شد؛ از یک ون مفهومی که با الهام از کانسپت Crafter جدید ساخته شده است رونمایی کند. این ون همه چیز دارد و نیاز شما به یک دوش و یک تخت خواب نرم را برآورده می‌کند!

کانسپت فولکس‌واگن California XXL نام داشته و اندازه محورهای آن نسبت به سایر هم رده‌های موجود کمی متوسط است. سقف آن بسیار بلند طراحی شده و انحنای ویژه‌ای برای افزایش آیرودینامیک خودرو به آن افزوده شده است. در داخل شما می‌توانید از یک تخت دو متری استفاده کنید! صندلی‌های جلو 180 درجه می‌چرخند و برای تمام اعضاء یک خانواده صندلی وجود دارد.

آشپرخانه ون جدید فولکس‌واگن کاملا مجهز بوده و وسایلی مانند؛ اجاق گاز دو شعله، یخچال، سینک و… در آن دیده  می‌شود. نور محیط داخلی این ون بسیار مطلوب بوده و فضای راحت و دلنشینی ایجاد کرده است و شما برای حفظ حریم خصوصی خود می‌توانید از پرده‌های خودکار پنجره‌های آن استفاده کنید.

فولکس‌واگن در حال حاضر خبری مبنی بر تولید ون California XXL نداده و قرار است که با برگزاری یک کنفرانس، جزئیات بیشتری درباره آن را شرح دهد.کانسپت California XXL اولین خودروی فولکس‌واگن بر پایه نسخه جدید Crafter نیست. در واقع نسخه الکتریکی Crafter با نام e-Crafter اولین وسیله نقلیه تولید شده توسط این خودروساز آلمانی براساس پلتفرم Crafter جدید است.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا