مکمل بنزین
خبرشرایط فروش

قیمت مدل‌های 2018 رنو تلیسمان و کولئوس اعلام شد

شرکت نگین‌خودرو به عنوان نماینده رسمی کمپانی رنو فرانسه در ایران؛ قیمت مدل‌های 2018 دو خودرو رنو تلیسمان و کولئوس را اعلام کرده است. بر همین اساس قیمت مدل 2018 خودروی رنو تلیسمان 210 میلیون تومان خواهد بود. همچنین مدل 2018 خودروی پرطرفدار رنو کولئوس با قیمتی معادل با 235 میلیون تومان به فروش خواهد رسید.

به گفته مسئولان نگین‌خودرو دلیل افزایش قیمت دو خودروی مذکور عرضه مدل‌های 2018 آنها و نوسانات نرخ ارز؛ به ویژه قیمت یورو و تاثیر آن بر واردات خودرو از اروپا است.

به گفته نگین‌خودرو فعلا فروش مدل‌های 2018 رنو تلیسمان و کولئوس شروع نمی‌شود؛ زیرا هنوز مشکل ثبت سفارش خودروهای وارداتی حل نشده و واردکنندگان خودرو با مشکلات زیادی مواجه هستند.

پیش از افزایش قیمت خودروهای شرکت نگین‌خودرو؛ پیش‌بینی می‌شد که بهای تمام خودروهای وارداتی افزایش یابد و یا حتی برخی از خودروهای صفر کمپانی‌های خارجی مانند محصولات کمپانی کیاموتورز، به دلیل بستن ثبت سفارش خودروها کمیاب و یا بسیار گران شوند. البته باید به این نکته هم اشاره کرد که خودروسازان بزرگ داخلی از فرصت پیش آمده نهایت استفاده را کرده و با افزایش قیمت خودروهای خود از قافل عقب نماندند.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا