مکمل بنزین
گوناگونخبر

جشن 50 سالگی سلطه تویوتا هایلوکس با رونمایی از یک نسخه خاص!

تویوتا هایلوکس اولین‌بار در سال 1968 معرفی شد و از آن زمان تاکنون در مجموع بیش 18 میلیون دستگاه از آن در 180 کشور جهان فروخته شده است. این وانت دوست داشتنی بسیار قابل اطمینان بوده و از نسخه‌های مختلف آن در قطب جنوب، رالی داکار و… استفاده شده است. حالا اما هایلکوس با یک چالش جدید به نام نمایشگاه خودروی فرانکفورت مواجه شده و باید نظرها را به خود جلب کند.

کمپانی تویوتا این‌بار در نمایشگاه فرانکفورت نسخه Invincible 50 هایلوکس را معرفی کرده است. این نسخه کنایه‌ای از سوی کمپانی تویوتا به سایر رقبا است؛ زیرا با رونمایی از آن، تویوتا پنجاه سالگی سلطه هایلوکس از نظر میزان فروش در بین هم رده‌های خود را جشن می‌گیرد. نسخه Invincible 50 تویوتا هایلوکس از ویژگی‌های منحصر به فردی بهره‌مند است.

در نمای بیرونی شاهد استفاده از رنگ‌های سیاه و سفید مات در قسمت‌های مختلف بدنه هستیم. همچنین با یک فونت زیبا کلمه Invincible  برروی قوس چرخ‌های 18 اینچی هایلوکس نقش بسته است.

علاوه بر ظاهر تویوتا هایلوکس، محیط داخلی آن نیز تغییراتی داشته است. در این محیط شاهد استفاده از مواد پلاستیکی جدید، موکت‌های متفاوت، ترمز دستی چرمی و … هستیم.

کمپانی تویوتا پیش‌بینی می‌کند که با عرضه نسخه Invincible 50 تویوتا هایلوکس آمار فروش آن به بیش از 40600 دستگاه در سال 2017 برسد و رکورد پیشین این وانت دوست داشتنی در سال 2007 را که موفق به فروش 40104 دستگاهی شده بود؛ بشکند.

جزئیاتی درباره قیمت این هایلوکس خاص منتشر نشده؛ اما خریداران اروپایی برای خرید نسخه استاندارد تویوتا هایلوکس باید 22900 دلار پرداخت کنند.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا